Witam
Mam taki problem, mam na tapecie silnik z 34L moduł zasilany oddzielnymi cewkami, światła alternatorem "jednofazowym" do regulatora napięcia idą tylko dwa przewody.
Teraz pytanie jak sprawa wygląda w 2kf? bo może da sie przełożyć cewki + koło magnesowe do tego silnika i mieć cywilizowane i sprawne 3f. Ogólnie chodzi o to że na tym zestawie napięcie za regulatorem jest niskie, nie wiem gdzie kupić nowy regulator dlatego wpadłem na pomysł przeróbki. Możliwe też że uzwojenia z racji wieku też szlag trafił.
Prąd w kopanych XT
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Prąd w kopanych XT
O ile dobrze zrozumiałem brakuje ci prądu na oświetlenie ?
nie prościej i taniej będzie dorobić mostek prostowniczy (regulator)niż walczyć z całą resztą ?
Cewki możesz w prosty sposób pomierzyć używając do pomiaru woltomierza z ustawieniem pomiaru na ac pokaże ci przynajmniej napięcie możesz porównać z wartością manuala .

Cewki możesz w prosty sposób pomierzyć używając do pomiaru woltomierza z ustawieniem pomiaru na ac pokaże ci przynajmniej napięcie możesz porównać z wartością manuala .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Prąd w kopanych XT
Dokładnie motocykl jeździ lecz nie ma prądu na światło i aku. Szukam rozwiązania i metoda modernizacji do mnie bardziej przemawia, napięcie kiedyś mierzyłem i pamiętam że było zbyt niskie w porównaniu z tym z manuala.