Słabnie powyżej 4500 tyś/obrotów

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
ODPOWIEDZ
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Słabnie powyżej 4500 tyś/obrotów

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

witajcie.Od zakupu xt 600 2kf mam z nią problem a mianowicie motocykl słabo kręci powyżej 4500obr na każdym biegu tak więc 120 km/h max tak jakby coś ją blokowało dodam że silnik jest w dobrej formie na fabrycznym napędzie mocy niebrakuje w ciężkim terenie ale na trasie 4 biegu 130 na 5 zwalnia do 120. zmiana przełożeń niepomogła jedynie biegi krótsze.Podmieniałem gażnik ,cewke .tłumik,filtry powietrza co się da a efekt ten sam .Czy problem może tkwić w elektryce ?
Dodam że odłączyłem aku. i o dziwo na wolnych obrotach światła jasne im wyższe oboty tym żułkną bardziej po wyłączeniu świateł gaśnie kontrolka luzu . ładowanie na wolnych na światłach 14 v. Czy to ma wpływ na prace silnika. Pomocy!!!
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Słabnie powyżej 4500 tyś/obrotów

Post autor: ArturS »

A membrana w drugim gaźniku cała i niedziurawa? :niewiem:
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Słabnie powyżej 4500 tyś/obrotów

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

Membrana cała na innym gażniku to samo krućce nowe. A mi brakuje pomysłuw :panika:
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Słabnie powyżej 4500 tyś/obrotów

Post autor: ArturS »

Nie masz od kogo pożyczyć poszczególnych części? Tak by było najłatwiej - zamienić moduł, zamienić cewkę itd
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Słabnie powyżej 4500 tyś/obrotów

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

witaj.Rozebrałem gażniki zmniejszyłem poziom paliwa do minimum. zaskoczyły mnie wymiary dysz 120 na podciśnieniowym i 125 na mechanicznym. Z dwóch gażników złożyłem jeden na dyszach 110i 125. Silnik płynnie wchodzi na wysokie obroty więc poprawa jest znaczna.Niestety nie sprawdziłem na trasie z powodu pogody. Co do modułu czy podejdzie od 3tb do 2kf?
ODPOWIEDZ