Znalazłem jednak inną ciekawostkę, którą muszę sprawdzić, a mianowicie bardzo konkretny wpływ ruchu kierownicy na napięcie dochodzące do stacyjki


Póki co wiemy tyle ile napisałem 3 posty wyżej. Nie ma kiedy do tego siąść na spokojnie i pomyśleć. Coś na pewno zaradzimy, oczywiście poinformuję.ony pisze:I jak tam prace ?
Cosik wiadomo ? właśnie "otworzyłem" karton od was i mi się na wspominkini zebrało.
Czekam na wieści - pozytywne![]()
Pozdro
O.
Co więc może być problemem? Tak jak pisałem cewka WN, przewód WN, fajka świecy, świeca i moduł zapłonowy są na pewno ok - sprawdzałem.ArturS pisze:Pomiary wręcz wykluczają alternatorPrzy wyższej temp. oporność rośnie, więc wszystkie znalazłyby się w zakresie podanym przez serwisówkę.