
Zakup TT - na co zwrócić uwagę
-
- Lubiący błoto
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 sie 2012, 22:33
- Motocykl: KTM LC4 620 gs
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
a ja chciałbym dodać że w swojej TT miałem brembo i wątpie zeby to było akcesoryjne 

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
- tu możesz się mylić bo do motocykli montowanych w Włoszech wsadzano seryjnie taki osprzęt .Zapytam z ciekawości posiada ktoś montowane w Japoni fabryczne TT z zawiasem ohlins ?a ja chciałbym dodać że w swojej TT miałem brembo i wątpie zeby to było akcesoryjne
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- -gumis-
- Po kostki w błocie
- Posty: 136
- Rejestracja: 09 lis 2011, 16:21
- Motocykl: YZ 250 F 2006r Alurama
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
Trzeba jeszcze dopisać, że TTE mają bardzo delikatne i wrażliwe na wilgoć instalację elektryczną.
Przerywają się łączenia przewodów w wiązce pod lampą, jest tam istny młyn!!! Pięć przewodów łączy się np z jednym, jeden puści i zaczyna się jazda.
Jak TTE jest bardzo ostro wykorzystywana np. do skoków, do czego nie jest stworzona, to pękają wahacze tylne.
Zwracać uwagę na otwory po nyple szprych, znalezienie używanej, zajebistej felgi to problem (wiem, można zapleść nową).
Tak poza tym to idiotoodporny sprzęt.
Przerywają się łączenia przewodów w wiązce pod lampą, jest tam istny młyn!!! Pięć przewodów łączy się np z jednym, jeden puści i zaczyna się jazda.
Jak TTE jest bardzo ostro wykorzystywana np. do skoków, do czego nie jest stworzona, to pękają wahacze tylne.
Zwracać uwagę na otwory po nyple szprych, znalezienie używanej, zajebistej felgi to problem (wiem, można zapleść nową).
Tak poza tym to idiotoodporny sprzęt.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
Jaką kompresję powinien mieć zdrowy silnik TT600 ? A kiedy do remontu ?
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
Ciśnienie sprężania na poziomie 10 - 11 atm na rozgrzanym silniku ale stopień zużycia cylindra określisz lepiej robiąc probe olejową .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
Dzięki. Chodzi mi o zakup, ale przy nim ciężko będzie zrobić próbę olejową. Także użyję manometru.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę
Próba olejowa to nic jak ponowny pomiar manometrem - tyle ze w cylinder wlewasz oliwę - wiec jak jest uszkodzona gładź lub podobne to zastosowanie oliwy pokaże wyższe ciśnienie czym mniejsze różnice tym lepszy stan 

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.