
Sprawdzenie modułu TTR 600
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Czy w ttr gaźnik nie posiada śruby regulującej max położenie - rozwarcie ? po co dłubać się z elektroniczną odcinką skoro można to zrobić reg .ustawieniem gaźnika
.

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
jeżeli masz takowy w xt to pokaż na rysunku który to może być? to jest gaźnik od ttr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Tak jak piszę qpa, to jest na zewnątrz przy elemencie, w którym montuje się linki gazu.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
ok sprawa wyjaśniona dzięki Panowie 

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
To nie zmienia faktu, że kręcąc tą śrubką nie uzyskasz tego co chcesz osiągnąć
Chyba, że zamienisz ori śrubkę na przynajmniej 2x dłuższą i pogodzisz się z mniejszą mocą 


-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
masz racjęPawlo pisze:To nie zmienia faktu, że kręcąc tą śrubką nie uzyskasz tego co chcesz osiągnąćChyba, że zamienisz ori śrubkę na przynajmniej 2x dłuższą i pogodzisz się z mniejszą mocą
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
ciekawe w którym miejscurafalski pisze:masz racjęPawlo pisze:To nie zmienia faktu, że kręcąc tą śrubką nie uzyskasz tego co chcesz osiągnąćChyba, że zamienisz ori śrubkę na przynajmniej 2x dłuższą i pogodzisz się z mniejszą mocą

moc silnika to siła (moment obr) x obroty przeliczone w jednostce czasu .
Niestety moment obrotowy nie przebiega liniowo w stosunku do obrotów wiec jak masz obawy ze ci tłok wyskoczy przez cylinder
to redukcja nie powinna wpłynąć na straty mocy bo i tak piec nie osiąga ich na marginalnie wysokich obrotach tylko sporo niżej

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Gacek, nie kumam twojego toku myślenia i chyba nie zrozumiałeś do czego nawiązuję, co ma piernik do wiatraka?
Chcesz ograniczyć max. obroty ogranicznikiem przepustnicy? Odkręć manetkę do połowy na biegu jałowym i dla porównania do połowy w czasie jazdy na np. 4 biegu, zdaj relację z osiąganych obrotów
Żeby silnik nie wkręcił się w okolicę odcinki na biegu jałowym lub np. w momencie uślizgu koła trzeba by mocno ograniczyć otwarcie przepustnicy, a to będzie strzał w kolano, bo sami wykastrujemy sobie sprzęt i w momencie pełnej przyczepności nie będzie czym jechać.
Dla mnie to i tak temat bez sensu, ten silnik na wyższych biegach nie ma siły ciągnąć do odcinki, pomijając fakt, że trzeba być głuchym, żeby nie słyszeć jak silnik prosi o zmianę biegu


Dla mnie to i tak temat bez sensu, ten silnik na wyższych biegach nie ma siły ciągnąć do odcinki, pomijając fakt, że trzeba być głuchym, żeby nie słyszeć jak silnik prosi o zmianę biegu

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Ja też nie czuję do końca tego problemu
.
Może uściślę (nie zawsze ujmuję sprawy prawidłowymi słowami )

moze faktycznie kolegę dotknął problem modułu (a raczej powinien dotyczyć jego ttr )rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?

Może uściślę (nie zawsze ujmuję sprawy prawidłowymi słowami )
od tego miejsca : bardziej chciałem wskazać że moc nie przebiega liniowo miedzy momentem a obrotami silnika i kręcący się wysoko silnik nie koniecznie chodzi pełną mocą - to miałem na myśli wiec jak ktoś ma obawy o zbyt wysokie obroty to spokojnie można wyregulować uciąć na gaxniku i bedzie to bez wpływu na ogólną moc (tyle ze nie na poziomie jakiegoś chorego skręcenia ).Gacek pisze: moc silnika to siła (moment obr) x obroty przeliczone w jednostce czasu .
Niestety moment obrotowy .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.