1. Czy przednie zawieszenie po wejściu jeźdźca na moto ma trochę pójść w dół ? Nie pamiętam jak było to u mnie przed wymianą uszczelniaczy. SAG dotyczy ustawień tylnego amora, ale czy przednie zawieszenie też ma się jakoś wstępnie wchodzić w siebie przed jazdą ? Zgłupiałem
2. Po co są te odpowietrzniki przedniego zawieszenia - http://allegro.pl/odpowietrzniki-amorty ... 84502.html ? Jak wygląda ten proces odpowietrzania z nimi ?
Sag dotyczy tak i przedniego jak i tylnego zawiasu .
Odpowietrzniki służą jak sama nazwa wskazuje do odpowietrzania układu , uszczelniacze sa tak zbudowane ze uszczelniaja skutecznie jednokierunkowo wiec na odwróconym widelcu w pewnych sytuacjach - warunkach układ ma tendencję do zaciągania powietrza .Z pewnością twój widelec posiada fabryczny odpowietrznik z tą róznicą do tego z aukcji ze musisz użyć do odpowietrzenia narzędzia w postaci śrubokręta .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Czyli jest to zbyteczna pierdółka dla lag ze śrubką odpowietrzającą ?
I jeszcze, czy dobrze rozumiem. Odpowietrzanie polega na tym, że dajemy moto na podnośnik (zerowe 'wejście' lag w siebie) odkręcamy tą śrubkę i po momencie skręcamy jak ciśnienie powietrza się tam wyrówna. Ściągamy podnośnik i lagi odpowietrzone. Dobrze to rozumiem ?
Dokładnie - ale na jednokomorowym zawiasie moim zdaniem raczej mało prawdopodobne aby się pompował nie spotkałem się z takim faktem - nie znam się
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Odkręcam te śrubki co jakiś czas (w sumie chyba tylko dla lepszego samopoczucia), czasem coś tam syknie, a czasem nie. Kilka razy robiłem jak moto stało na kołach, różnicy nie było - nie kumam tego patentu, a info na ten temat mało. Te z allegro co dałeś wkręca się zamiast ori śrub, a odpowietrzenie polega wtedy tylko na naciśnięciu odpowietrznika, coś w stylu wentylka samochodowego.
Okej, takie w sumie miałem podejrzenie Pawlo. Chodzi mi o to, że przednie zawieszenie za bardzo opada po wejściu na moto. Już nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się, że przed wymianą uszczelniaczy nie było to aż tak odczuwalne.
Jaki powinien być SAG przedniego zawieszenia w tych motocyklach ? Wiadomo coś na ten temat ?
Zamówiłem progresywne sprężyny, ale nie pasują niby TT600 4LW, ale są różnice w długości i średnicy wewnętrznej (ta jest mniejsza i nie mogę w ogóle wsadzić tej sprężyny).
Muszę odesłać to mi wymienią. Tylko potrzebuję 2 rzeczy : długość sprężyny (z tym sobie poradzę, bo zmierzyłem różnicę między oryginałem, a tą progresywną) i 'the length of the spacer' - czyli długość tej metalowej tulejki na górze sprężyny. Czy ktoś może mi pomóc w tych wymiarach ? Nie chce znowu przerabiać ściągania i rozkręcania lagi