xt 600 mała prędkość max,dziwnie brudny dolot

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: xt 600 mała prędkość max,dziwnie brudny dolot

Post autor: Gacek »

blastek18 pisze:Witam. Szkoda, że nikt mi nie odpowiedział na pytania. Mam jeszcze jedno na które nie potrafię znaleźć rzeczowej odpowiedzi- poziom paliwa w komorze pływakowej (sposób na rurkę) wykonujemy jak rozumiem na zamontowanym gaźniku? W jakim miejscu dokładnie? Pytam ponieważ krawędź gaźnika nie jest w poziomie i jak na środku mam 6-8 mm to na przedniej krawędzi (od silnika) będzie 0 mm na po drugiej stronie gaźnika jakieś 10 mm. Z góry dziękuje za podpowiedzi
Moim zdaniem na wysokości pilot jet
tez kiedyś zwróciłem uwagę na ten aspekt ;) .
Podstawa regulacji poziomu paliwa aby nie gwałcić nadmiernie króćców to jak zmierzysz poziom przed demontażem i określisz ile potrzebujesz zmienić ten poziom to po demontażu mierzysz na odwróconym gaźniku poziom krawedzi pływaka do krawędzi gaźnika (jest to niezbędne aby przewidywalnie kontrolować zmiany w postaci odgięcia dogiecia blaszki regulującej zamkniecie zaworu domykającego dopływ pływaka ) . Śrubkę regulacji składu mieszanki wolnych obrotów warto zmodyfikować aby był swobodny dostęp bez demontażu gaźnika a reszta przyjdzie ci z czasem jak wystarczy ci cierpliwości ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ