Tradycyjnie i do znudzenia,,, zaczynasz od rzeczy najprostszych, najmniej kosztownych.
Czyli sprawdzasz, ewentualnie wymieniasz najlepiej w takie kolejności:
1. świeca
2. fajka
3. przewód WN
4. cewka zapłonowa
5. ogólnie stan okablowania i wtyczek
5. impulsator
6. moduł
Zanim cokolwiek zrobisz i wydasz kasę, pomierz opory przewodu WN, cewki zapłonowej, impulsatora, fajki.
Akumulatora jesteś na 100% pewien??? Jakie masz na nim napięcie w momencie kręcenia?
Stawiam niestety, że to moduł się popsuł
No i co to znaczy "nie za bobrze kręci"? Przerywa, ma słabe obroty, stuka, szarpie, trzeszczy,,,
Pisz dokładniej bo po ogólnikach nikt nie wywróży przyczyny, a znowu dyskusja będzie tak bezsensowna, że dopiero gdzieś, kiedyś między bzdetami pojawi się dobra rada, ale przebrnąć przez gąszcz dyrdymałów, to nie dla każdego będzie dobra opcja.