Szarpanie powyżej jałowych.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 lis 2016, 21:21
Szarpanie powyżej jałowych.
Witam.
Dziś po ~80km jazdy motocykl zaczął stopniowo szarpać, przerywać. Aż po 10 minutach jazda stała się niemożliwa. Szarpie na każdym biegu i na całym zakresie prędkości obrotowej za wyjątkiem biegu jałowego tam chodzi normalnie. Świeca była wymieniana 200km temu. Gaźnik był w zimie wyczyszczony i miał powymieniane niezbędne uszczelki i zaworki. Ostatnio był zwiększony poziom paliwa w gaźniku. Po tej operacji odzyskał moc i przestał strzelać w wydech. Wszystko chodziło bardzo dobrze aż do ostatniej chwili.
Spotkaliście się z czymś takim ?
Dziś po ~80km jazdy motocykl zaczął stopniowo szarpać, przerywać. Aż po 10 minutach jazda stała się niemożliwa. Szarpie na każdym biegu i na całym zakresie prędkości obrotowej za wyjątkiem biegu jałowego tam chodzi normalnie. Świeca była wymieniana 200km temu. Gaźnik był w zimie wyczyszczony i miał powymieniane niezbędne uszczelki i zaworki. Ostatnio był zwiększony poziom paliwa w gaźniku. Po tej operacji odzyskał moc i przestał strzelać w wydech. Wszystko chodziło bardzo dobrze aż do ostatniej chwili.
Spotkaliście się z czymś takim ?
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Szarpanie powyżej jałowych.
Może problem leży po innej stronie np: instalacji jakaś " luźna masa" ?
.

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Szarpanie powyżej jałowych.
Miałem podobny problem chwilowo ale to z własnego błędu ,podłączenia czujnika neutrała .kabelek od N stykał się z jego obudową . Zobacz też czujnik stopki ,ja go zmostkowałem .Sprawdź jak się zachowują kontrolki czy np. N lampka nie miga/przerywa . Tylko u mnie było to w całym zakresie pracy silnika jak i na jałowych ,po prostu silnik gasł.
Re: Szarpanie powyżej jałowych.
Ja tak miałem z za małą dyszą główną... Ty też grzebałeś w gaźniku więc może coś tam jest nie tak... chociaż mówisz, że było później dobrze, więc to się nie zgadza...
-
- Lubiący błoto
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 lis 2016, 21:21
Re: Szarpanie powyżej jałowych.
Winnymi okazały się być przewody na cewce po tylu latach zrobiły się luźne.