Od zmiany części gaźnika mechanicznego (zakupiona używka) mam problem z odpaleniem moto.
Szukam odpowiedzi na poniższe pytania, bo typowa regulacja jak min. ustawienie poziomu paliwa, śruby PILOT SCREW SET nie pomaga.
1. Czy podczas odpalania moto, istotne są ustawienia na iglicy w gaźniku podciśnieniowym ? Czy gaźnik podciśnieniowy załącza się dopiero przy danych obrotach silnika, czy pracuje od samego początku ?
2. Czy śruba PILOT SCREW SET, zlokalizowana jak na załączonym rysunku reguluje ilość podawanej mieszanki, czy ilości paliwa (czyli ustala się nią skład mieszanki) ?
3. Czy podczas rozruchu na włączonym ssaniu, istotne jest ustawienie śruby PILOT SCREW SET ?
4. Czy regulujecie również ustawienie śruby JET,PILOT ? czy ma być ona maksymalnie wkręcona ?
Chyba żeby właściwie wyregulować ten gaźnik trzeba najpierw zrozumieć jego działanie:)
Wielka prośba o pomoc ludzi kumatych w temacie.
Zrozumieć Gaźnik:)
-
- Lubiący błoto
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 lut 2016, 19:03
- Motocykl: yamaha xt/srx 600
Zrozumieć Gaźnik:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Zrozumieć Gaźnik:)
1 Nie ale później tak .załącza się po uchyleniu 8 mm gaźnika mechanicznegokrzyka pisze:Od zmiany części gaźnika mechanicznego (zakupiona używka) mam problem z odpaleniem moto.
Szukam odpowiedzi na poniższe pytania, bo typowa regulacja jak min. ustawienie poziomu paliwa, śruby PILOT SCREW SET nie pomaga.
1. Czy podczas odpalania moto, istotne są ustawienia na iglicy w gaźniku podciśnieniowym ? Czy gaźnik podciśnieniowy załącza się dopiero przy danych obrotach silnika, czy pracuje od samego początku ?
2. Czy śruba PILOT SCREW SET, zlokalizowana jak na załączonym rysunku reguluje ilość podawanej mieszanki, czy ilości paliwa (czyli ustala się nią skład mieszanki) ?
3. Czy podczas rozruchu na włączonym ssaniu, istotne jest ustawienie śruby PILOT SCREW SET ?
4. Czy regulujecie również ustawienie śruby JET,PILOT ? czy ma być ona maksymalnie wkręcona ? Chyba żeby właściwie wyregulować ten gaźnik trzeba najpierw zrozumieć jego działanie:)
Wielka prośba o pomoc ludzi kumatych w temacie.
2. ilość paliwa (powiększasz dopływ paliwa z dyszy wolnych obrotów (w znikomym stopniu powietrze)
2 Tak bo silnik na ssanu może łapać za duże obroty ale ważne jest ustawienie na jałowych .
4 nie ma być ona maksymalnie wkręcona.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Zrozumieć Gaźnik:)
Kolego, a jesteś pewien, że to gaźnik od twojego modelu ? YDLS różnią się między sobą przede wszystkim dyszami. do TTR są inne, do TT E/S też inne, a nie wiem, czy każdy gaźnik XT ma takie same dysze.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 lut 2016, 19:03
- Motocykl: yamaha xt/srx 600
Re: Zrozumieć Gaźnik:)
Pewności niestety nie mam. Niestety do mojego moto(yamaha srx600 1XL) oryginał znaleźć graniczy z cudem. Dlatego dopasowałem z innego modelu TTki, wyglądają na takie same. Dysze zainstalowałem od starego, oryginalnego gaźnika z mojego moto - więc powinno grać. Poza tym porównywałem dysze są takie same - długość, średnica ilość dziurek itp.