Podłączenie modułu xt600
-
- Czyścioch
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 lis 2017, 05:05
- Motocykl: Xt600
Podłączenie modułu xt600
Witam.
Czy ktoś mógłby mi powiedziec jak podłączyć modul tak aby była narazie chociaż iskra, walczę z tym już jakiś czas, z góry dziękuję za odpowiedzi.
Kable z modułu to: Czerwony
Brązowy
Pomarańczowy
Biało - czarny
zielony
biało - zielony
biało - żółty
Niebieski
Czarny
Niebiesko biały
Kable z silnika:
Czerwony
Brązowy
Niebieski
2 białe
Czarno-żółty
Zielono - biały
Niebiesko- żółty
Z regulatora napięcia:
2 białe
Czerwony
Czarny
Do xt mam też akumulator. Chciałbym narazie podłączyć to na krotko aby wyeliminować stacyjke itp bo jeżeli będzie iskra to I tak będę kładł nowa instalacje. Jeżeli napisałem nie w tym miejscu lub popełniłem jakiś błąd to przepraszam ale jestem nowy na forum.
Pozdrawiam
Czy ktoś mógłby mi powiedziec jak podłączyć modul tak aby była narazie chociaż iskra, walczę z tym już jakiś czas, z góry dziękuję za odpowiedzi.
Kable z modułu to: Czerwony
Brązowy
Pomarańczowy
Biało - czarny
zielony
biało - zielony
biało - żółty
Niebieski
Czarny
Niebiesko biały
Kable z silnika:
Czerwony
Brązowy
Niebieski
2 białe
Czarno-żółty
Zielono - biały
Niebiesko- żółty
Z regulatora napięcia:
2 białe
Czerwony
Czarny
Do xt mam też akumulator. Chciałbym narazie podłączyć to na krotko aby wyeliminować stacyjke itp bo jeżeli będzie iskra to I tak będę kładł nowa instalacje. Jeżeli napisałem nie w tym miejscu lub popełniłem jakiś błąd to przepraszam ale jestem nowy na forum.
Pozdrawiam
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Podłączenie modułu xt600
Witam
kolego pochwal się jaki masz model xt , jak masz oznaczenia na module silniku czy elementach które wymieniłeś ,druga sprawa są to oryginalne podzespoły z tego motocykla ? jak problem z ustaleniem tożsamości xt, to ew zapodaj jakieś fotki
.
Bo inaczej wypadało by być " jasnowidzem" aby można cię było teoretycznie nawet wesprzeć
.
kolego pochwal się jaki masz model xt , jak masz oznaczenia na module silniku czy elementach które wymieniłeś ,druga sprawa są to oryginalne podzespoły z tego motocykla ? jak problem z ustaleniem tożsamości xt, to ew zapodaj jakieś fotki

Bo inaczej wypadało by być " jasnowidzem" aby można cię było teoretycznie nawet wesprzeć

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Czyścioch
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 lis 2017, 05:05
- Motocykl: Xt600
Re: Podłączenie modułu xt600
A więc tak, model mojej yamahy to 2kf, siedział tam silnik 1vj ale po awarii wsadziłem 3aj. moduł jest od 3aj. Ogólnie to motor chodził na module od chińczyka (taki już kupiłem) niestety po zwarciu w instalacji podłączeniu jej na nowo motor nie chciał odpalić choć iskra była, położyłem na nowo kable i wtedy znikła iskra całkowicie ale słyszałem dźwięk z modułu(wydawał się uszkodzony) dlatego też zakupiłem oryginalny od 3aj i teraz próbuje go jakoś podłączyć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Czyścioch
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 lis 2017, 05:05
- Motocykl: Xt600
Re: Podłączenie modułu xt600
Instalacja jest od 2kf ale poprzedni właściciel tez coś przy niej kombinowal, dlatego instalacje tez zakupiłem od 3aj. Wiem ze jakoś można to podłączyć narazie tylko na krotko używając tylko modułu cewki i regulatora i na tym mi zależy abym mógł tylko sprawdzić czy jest iskra, jeżeli będzie to później położę całą nowa instalacje
Re: Podłączenie modułu xt600
Od siebie to mogę tylko podesłać schemat instalacji do 2KF.Może to Ci w czymś pomoże.Porównaj sobie co masz zmodyfikowane w porównaniu do oryginalnej instalacji 2KF
-
- Czyścioch
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 lis 2017, 05:05
- Motocykl: Xt600
Re: Podłączenie modułu xt600
Dzięki za schematy, postaram się jakoś w weekend je ogarnąć. Orientuje się ktoś może jak sprawdzić czy cewka zasilająca jest dobra?
Re: Podłączenie modułu xt600
Nie ma sprawy.
Musisz zmierzyć jej oporność.Jeśli masz silnik z 3AJ to poszukaj serwisówki dla 3AJ.Oporność musi mieścić się w ściśle określonych parametrach.
Cewka zasilająca będzie opisana jako "source coil resistance".Pomiar powinien być wykonywany w 20 stopniach celsjusza
Dla modeli XT600K,2KF,43F,xt550,przewody wychodzące z silnika od tej cewki są w kolorze brązowym i czerwonym.Oporność powinna mieścić się w 160-240 omów.Tylko te modele są tylko na kopniak.
3AJ ma dodatkowo rozrusznik,więc tutaj kolory ,oraz wartość oporności mogą być inne.
Musisz zmierzyć jej oporność.Jeśli masz silnik z 3AJ to poszukaj serwisówki dla 3AJ.Oporność musi mieścić się w ściśle określonych parametrach.
Cewka zasilająca będzie opisana jako "source coil resistance".Pomiar powinien być wykonywany w 20 stopniach celsjusza
Dla modeli XT600K,2KF,43F,xt550,przewody wychodzące z silnika od tej cewki są w kolorze brązowym i czerwonym.Oporność powinna mieścić się w 160-240 omów.Tylko te modele są tylko na kopniak.
