Ostatnio u kolegi ogarnialiśmy ten problem, jest to zaślepka napędu obrotomierza, pod nią jest oring, odkręć na zimnym silniku, tylko delikatnie bo lubi się ułamać i zostanie tylko oryginał za ponad 160zł Zmień oring, daj trochę sylikonu odpornego na temperaturę i tyle Prosta sprawa.
Ogólnie przy demontażu najlepiej posłuzyć się drewnianym trzonkiem adekwatnie spasowanym który wsuwasz w wew. otwór bo podważanie o krawędz wypustu to praktycznie pełen zonk tez dałem kiedyś ciała i uwaliłem .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Jak ma wygladac klucz do regulacji napiecia sprezyny w tylnym amortyzatorze ohlins w ttr ?
Czy do regulacji napiecia tej sprezyny trzeba wyciagac airbox ?
Ktorys z poprzednich wlascicieli tak dokrecil ze pomimo prawie 190 cm wzrostu ledwo siegam nogami do ziemi
TT600RE wg manuala ze wszystkimi płynami i pełnym zbiornikiem waży 164,5kg I to może być prawdą.
Te 131kg TT-R to chyba totalnie na sucho, bez oleju w silniku i lagach, bez paliwa.
Różnica R<>RE, bo R niema nawet akumulatora (3,5-4kg), rozrusznika wraz ze sprzęgłem pod magnetem i zębatką pośrednią (nie wiem ile waży, ale w sumie z 12-15kg może się nazbierać tylko z tych części), niema kilku kabelków/przekaźników, z tyłu jest koło z zębatką kręconą bezpośrednio do piasty (w RE jest zabierak z gumami), do tego dochodzi krótszy czop wału od strony statora. W odczuciu "walenia się na nogę" przy przechyle R-ka jest leciutka w porównaniu do RE. Poza tym R i RE mają inne zawieszenia, w sensie w RE jest bida z nędzą, czyli wystarczający na szuterki i turystykę pozaasfaltową, a w R jest zestaw powiedziałbym aż za dobry jak na dualsporta.