Porwałem wąż zaznaczony na niebiesko i wymieniłem na 1mm mniejszy niz był (nie było innego)
https://photos.app.goo.gl/QPR1J91udTEy1rgD6
Wcześniej miałem za dużo oleju i wywalal odmą. Olej odlałem i od razu poprawilo się zmienianie biegów więc na plus. 3 tyg później zacząłem sobie grzebać przy gaźniku i przerwałem ten wąż który od razu wymieniłem i pojechałem od razu się przejechać ale biegi jakoś ciężko wchodziły i zobaczyłem że poci sie wąż zaznaczony na czerwono i z pokrywy filtra oleju i odmą pluje też olejem.
Odkrecilem korek zbiornika oleju ale nadal pocił się wąż zaznaczony na czerwono, dodam że zaraz po założeniu tego "nowego" cienszego węża pojechałem się przejechać bo regulowalem gaźnik ale daleko nie pojechałem bo biegi zaczęły ciężko wchodzić i wtedy właśnie patrzę że chyba jest gdzieś za duże ciśnienie...
Pomóżcie bo jak nie cięższe odpalanie to teraz to..

Od czego są dokładnie te dwa węże?