mam parę pytań, mianowicie:
1. Czy jest jakaś możliwość ściągnięcia pokrywy zaworów bez ściągania silnika z ramy?
2. Czy jeśli zmieniałem ostatnio uszczelkę pod głowicą (ma przejechane 10km

3. Czy po spotkaniu tłoka z zaworami, na niskich obrotach, jest możliwość, że po ustawieniu rozrządu, silnik nadal będzie pracował tylko już nie z tą mocą - ale odpali ? (Gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że koleś przejechał 1000km po spotkaniu tłoka z zaworkami).
4. Motocykl przed padnięciem, stukał strasznie z okolicy rozrządu, na wysokości zaworów, jak wygląda sytuacja, gdy rozrząd przeskakuje tylko o jeden ząbek ? Motocykl odpali, ale nie będzie miał już takiej mocy? Bo mój normalnie odpalał i mocy mu nie brakowało, tylko ten cholerny stukot

Pozdrawiam i mam nadzieje że nie zamęczyłem
