Przyrost mocy jest jak sie zmieni z papierowego na K&N czuć róznice ,przyspieszenie także lepsze
Silnik dobrze chodzi nic mi sie nie psuło,gaznika nie regulowałem.
Wydech mam przelotowy i orginalny, obecnie jezdze na przelotowym.Przy przelotowym i filtrze K&N ma duzo siły,a przy orginale i K&N lepsze przyspieszenie tak bynajmniej mi sie wydaje, aczkolwiek minimalnie ale lepsze.Lepiej sie wkreca na obroty ma już lepszy moment.Wiadomo ustawienia fabryczne pod orginalny tłumnik.Myśle że jak by podregulował gaznik do przelotowego to by miał i lepsze przyspieszenie.Jak miałem papierowy i orginalny tłumnik to juz miał gorsze przyspieszenie i mniej siły niż na K&N .A jak miałem przelotowy i papierowy filtr to miał gorsze przyspieszenie niz na orginale i papierowym.Tak wiec jak macie przelotowy i papierowy filtr to raczej pasowało by podregulować a jak przelotowy i K&N to raczej nie trzeba,ale mozna jak cały czas na przelocie jezdzicie,ja czasem zmieniam tłumnik to nie reguluje gaznika. Jeszcze czasem na przelocie przy schodzeniu z obrotów podczas jazdy potrafi strzelić, ale to raz na ile prawie wogule ostatnio to wcale chyba sie przyzwyczaił

yadam co do tego filtra papierowego to posmaruj gąbke towotem a nie olejem to wtedy nie przepuści nic.
To co wy panowie tylko ja jezdze na K&N nikt więcej

