Strona 2 z 2

Re: "Dzwonienie" silnika, a tłok firmy wosner

: 21 maja 2011, 08:42
autor: Gacek
Panowie pamięta może ktoś w jakich kolorze mieliście pierwszy pierścień zakupiony z tłokiem ?

Re: "Dzwonienie" silnika, a tłok firmy wosner

: 21 maja 2011, 20:09
autor: kyrtap87
zul do ciebie pewnie mam z 500 km
Gacek u mnie były wszystkie takie same jesli chodzi o kolory

Re: "Dzwonienie" silnika, a tłok firmy wosner

: 21 maja 2011, 22:11
autor: Gacek
Zrobiłem ponad 20 kkm na tym tłoku i delikatnie mówiąc tracić dop.tolerancję luzów dla manuala .Najbardziej mnie zastanawia pierwszy pierścień bo na szerokości niewiele stracił a w zamku powstał spory luz .Po włożeniu w cylinder nowego pierścienia którego szerokość niewiele odbiega od starego na zamku jest min luz praktycznie nie do pomiaru.Niestety nie umiem się cofnąć pamięcią 3 lata wstecz ale gdzieś mi kołacze się po głowie ze pierwszy był bez czarnej powłoki a zdjęć nie porobiłem wiec teraz mogę tylko gdybać :mrgreen: .Pewnie zrobił bym szlifa dla św spokoju tyle ze korba jakoś nie chce mi zdechnąć i połowa na rozrządzie została a mam już delikatnie dosyć roboty na wyrost :? .