Gacek pisze:Przydał by się polski manual mozna by wszystko z zrozumieniem robić a nie domyslac sie .
Mam manuala którego przetłumaczyłem poprzez google tłumaczenie może nie jest najlepsze, często bezsensowne, ale można wychwycić to co najistotniejsze. Jak chcesz to mogę ci podesłać.
Cały problem w tym aby nie skupiać uwagi na sensie tekstu a na istocie sprawy .W ten sposób mogę w translatorze przetłumaczyć na to samo wychodzi .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
terenowiecc pisze:Dzisiaj potestowałem moto trochę dłużej. Problem z dławieniem zniknął
Przechwaliłem...nadal zamula mi go na wyższych biegach i wysokich obrotach jak odkręcam manetę. Przyczyna - gaźnik, innej opcji nie widzę. Jutro będę walczył z tym.
Może już zestaw tłok - cylinder nie pierwszej młodości ? .I przydało by się dla ew weryfikacji pomiar sprężania zrobić (tylko manometrem ) a nie nogą .Sam się zastanawiam czy nie zakupić dodatkowego zestawu cylinder głowica i trzymać w zrobiony w odwodzie aby w razie potrzeby nie mieć ciśnień z kasą .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Możliwe, nie zrzucałem głowicy więc nie wiem w jakim stanie są poszczególne podzespoły, na pewno nie są w idealnym stanie aczkolwiek uważam, że przyczyną jest gaźnik. Wcześniej tego nie było a po przejechaniu 500km raczej pieca nie dokatowałem choć lekko nie ma.
Poza tym jakby tłok-cylinder były zużyte w dużym stopniu to i sprężania by nie było takiego jak jest, z ciekawości sprawdzę ile manometr pokaże ale czuć, że jest co kopnąć.
A jaki masz kolor świecy? też obstawiam gaźnik bo zapłonu nie przestawisz w xt. Zrób prosty eksperyment. odpal moto i rozgrzej. Zakręć kranik i ruszaj. Rozpędź się na prostej motor powinien dobrze ciągnąć do puki jak mu się nie skończy paliwo w komorze pływakowej. Jak nie będzie muliło przy końcu to znaczy że dostaje za dużo paliwa bo na zakręconym jest ok. Jak na moje to jakby dostałą za dużo palia to by strzelał w wydech i by wypadał zapłon ale warto sprawdzić. Może odwrotnie dostaje za mało paliwa i go przy większych obciążeniach muli. Na samym powietrzu nie pojedzie A kąprechą się nie przejmuj. Widziałem silniki tak wyruchane co miały po 6-5 atm. sprężania i chodziły w miare dobrze. Tylko kopcił a oleju palił więcej niż benzyny.
Cold and Ugly
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Świeca biaława. Oleju nie ubywa, dyma nie puszcza, w wydech strzela sporadycznie. Na 1 i 2 kręcę do końca i nawet nie sapnie a na 3 i w górę nie idzie przyspieszyć bo go dusi. Sprawdzę później jak moto jedzie na zakręconym kraniku tak jak piszesz.
to i jak u mnie moto chodzi idelanie do polwy obrotów potem sie zastanawia i jedzie dalej, ale po powiedzmy godzinie jazdy juz nie jedzie dalej a wali marchewy w wydech
Gacek pisze:Może już zestaw tłok - cylinder nie pierwszej młodości ? .I przydało by się dla ew weryfikacji pomiar sprężania zrobić (tylko manometrem ) a nie nogą .Sam się zastanawiam czy nie zakupić dodatkowego zestawu cylinder głowica i trzymać w zrobiony w odwodzie aby w razie potrzeby nie mieć ciśnień z kasą .
Pierwszej młodości na pewno nie jest, ale wigoru u niego jeszcze dużo.
Rozbieranie sprawnego silnika tylko dla pomiarów jest bez sensu.
Problem opisywany przez terenowcca to albo wina gaźnika, albo kranika paliwa.
Gacek pisze:Może już zestaw tłok - cylinder nie pierwszej młodości ? .I przydało by się dla ew weryfikacji pomiar sprężania zrobić (tylko manometrem ) a nie nogą .Sam się zastanawiam czy nie zakupić dodatkowego zestawu cylinder głowica i trzymać w zrobiony w odwodzie aby w razie potrzeby nie mieć ciśnień z kasą .
Pierwszej młodości na pewno nie jest, ale wigoru u niego jeszcze dużo.
Rozbieranie sprawnego silnika tylko dla pomiarów jest bez sensu.
Problem opisywany przez terenowcca to albo wina gaźnika, albo kranika paliwa.
- kwestia podejścia do tematu nikt nie " rzeka "o rozbieraniu a przemierzeniu komprechy (można próbę olejową zrobić dla ew weryfikacji ) jest to jakiś wykładnik chociaż nie do końca miarodajny jezeli chodzi o odczucia z jazdy - ten piec ma 600 cm pojemności wiec będzie sobie długo nawet w złym stanie radził co może być łudząco mylące dla nie obeznanych z tematem ludzi.
Jakby nie podważam tutaj racji ze gaźnik ma wiele wpływu na poprawna pracę tego silnika i nie ulega wątpliwości ze należy temat pod tym kątem przebadać .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.