Ceny są wysokie, ale też normalne jeśli porównać np. z częściami do CRF itp. Z tym, że np. tłok w XT w takiej samej cenie jak w CRF zapewne pożyje 2 (jak nie więcej) razy dłużej Jak ktoś planuje długo latać to remont wychodzi korzystnie
Zacenili tyle , bo to oryginał . dawno bym go wymienił ale jest jedyny problem z dolnym sworzniem u mnie jest 34mn , a wszędzie gdzie szukałem zamienników TKRJ , Nachman , JR są dostępne ale średnica dolnego sworznia to 35mn a cena max to ok 400zł a Mój moto jest z 1984
dokładnie Maciej jak piszesz korbowód nie jest aż tak drogi ale weź i znajdź korbę pod wał ze sworzniem pod 34mm jedynie tylko serwis nigdzie więcej miałem ten sam problem,ubolewałem nad nim długo więc kupiłem wał od nowszej tt-ki pod 35 dałem za niego śmieszne pieniądze jak za złom wymieniłem korbę na moją która miałem bo nie mogłem jej już zwrócić,a wał ze sworzniem na 34mm leży.może ktoś kiedyś się domyśli ze jest też wał na sworzeń 34mm.
kurka czemu ja nie mam takiego szczęścia , ci co sprzedają tajle używane sami nie wiedza co sprzedają , szukam i latam po necie i często spotykam wały pod rozrusznik elektryczny , i czop wału jest dłurzszy ze strony magneta, jestem na rozterce , albo szukać dalej , albo kupić ten sam ale używany , ale jak wiadomo że problem może powrócić
masz do wyboru 4 opcje,kupić jakiś wał w cenie złomu z krótkim czopem pod sworzeń 35mm i do tego korbę z allegro.(mnie to wyniosło 450zł) druga opcja w tym wale na wytaczarce zrobić obie przeciw wagi pod sworzeń 35mm i trzecia opcja wstawić w główkę korby tulejkę ale nie bardzo mi się to podoba ze względu na cienką ściankę w główce korby.i ostatni kupić wał z korbą dobrym stanie.
Podepnę się, bo właśnie wyciągnąłem swój wał od 43F i mnie trochę zmartwił ten wątek... Ogólnie mam drugi silnik lecz nie wiem co to za wersja bo numery spiłowane :/ po czym jeszcze można poznać wersje?
Kupiłem od tego gościa już pół XT-ka ;] lecz nie ma on czym zmierzyć dokładnie średnicy czopu górnego więc nie można stwierdzić czy korba do wymiany. A rozbite wały z korbą mam dwa ;]
Ja kupiłem wał używany w dobrym stanie z silnika 43F . Mam nadzieje że jak poskładam to wszystko będzie ok . A w starym wale będę się starał aby ktoś mi wytoczył w połówkach wału otwory na sworzeń 35mm . wtedy będzie pasowała korba z nowego typu . I będzie po kłopocie