Strona 2 z 2

Re: Głowica - polerowane kanały

: 15 cze 2013, 10:10
autor: ralf
lisek666 gazniki pasuja na kroćce od xt. trzeba zmienic dysze i iglice mialem gdzies opis jakie i gdzie jak znajde to napowno wstawie. zgadza sie gacek wykonanie tego jest gorsze niz odlew plastikowych modeli do sklejania z kiosku ruchu :lol:

Re: Głowica - polerowane kanały

: 15 cze 2013, 14:31
autor: Gacek
Ogólnie jak ktoś pragnie poprawić osiągi w xt polecam zapoznać się odszukać artykuł - Ukryte Moce silników 4 t o ile pamiętam autor Tomasz Sałek artykuł ukazał się kiedyś w czasopiśmie Świat Motocykli .
Moim zdaniem konkretne info poparte fachowymi danymi opartymi na badaniach laboratoryjnych .
fajna lektura dla :geek: .

Re: Głowica - polerowane kanały

: 15 cze 2013, 21:04
autor: ralf
gacek moze bys cos podesłal ? ;)

Re: Głowica - polerowane kanały

: 16 cze 2013, 14:30
autor: Gacek
Będzie problem :( (pozostały mi tylko papierowe strzępy pierwszej części )

Re: Głowica - polerowane kanały

: 16 cze 2013, 15:00
autor: Pawlo

Re: Głowica - polerowane kanały

: 16 cze 2013, 18:05
autor: Gacek
No proszę jak ślicznie ;) - panowie brać się za tuning 8-) .
Osobiście sporo spraw rzeźbiłem w xt - ale z własnej perspektywy ciężko by mi było nazwać ze jest lepiej Ważne ze nie jest gorzej :lol: , po czasie i tak wszystko staje się normalne szare ;) .

Re: Głowica - polerowane kanały

: 06 lis 2013, 08:39
autor: ArturS
Niedługo zabieram się za XTka żony, chyba więc się pobawię w polerowanie. Jeśli przyniesie to skutek, to później pomęczę podobnie moją tenerkę, ale to już po powrocie z Maroka. Z tymi gaźnikami z raptora 660 jakby ktoś coś więcej wiedział, czy się da, czy warto i czy nie będzie to wtedy młócić 12l/100km, to byłbym wdzięczny za info :tenere: Powoli się łamię i nie wiem jak długo zostać przy XTku i jeśli nie zacznie to jechać jako tako, to trzeba będzie się rozglądać za 640 Adv. - niby niewiele mocniejszy, ale jakieś inne te pomarańczowe kuce :niewiem:

Re: Głowica - polerowane kanały

: 06 lis 2013, 20:17
autor: JAWKA SIEDLCE
Witajcie.Moim skromnym zdaniem to tak samo jak szukanie mocy w Junaku :roll: napewno coś tam da ale cudów niema lecz trzeba coś robić ma zimę gdy pomysłów pełna głowa.Ktm 640 adv niby fajny kolega kupił bo wiązał z nim plany ale szybko mu się odpodobał jak na węgry pojechali .Jak dużo jeżdzisz szukaj st 1100 parcheuropen :D stare modele tanie i pancerne a w trasie potrafił zejść poniżej 5l i niemęczysz się.

Re: Głowica - polerowane kanały

: 06 lis 2013, 20:43
autor: ArturS
Nie jestem fanem kredensów :lol: Obserwuję kilka wątków dot. LC4 640 i 690, oba potrafią robić sporo większe przebiegi bez remontu góry niż XT, ale po drodze trzeba rozebrać to i owo (cały silnik) i niestety po drodze (dosłownie) może pierdyknąć coś, co go unieruchomi :? Ale cóż... :roll: