Tak sobie o tym wszystkim od wczoraj mysle i wydaje mi sie ze to wszystko jest do ogarniecia.
Nawet jesl chodzi o wersje podrasowaną długodystansową, oczywiście rozbijemy sie o spore koszty ale zakładamy że to nie jest istotne:D
Ja bym wsadził jeden gaznik FCR 41 do tego dorobił króćće ssące (tylko nie wiem jak rozwiązać sprawe pompki przyspieszającej... do której gardzieli miala by sikac:D) zawsze jest to jedna rzecz mniej do zepsucia sie. +/-1000zł
Wałek rozrządu Stage1 z niemieciej stronki którą podałem 700zł
Wieksze zawory o 1mm (na 100% nie zaszkodzą:D) 900zł
Twardsze sprezyny zaworowe 700zł
Układ wydechowy przelotowy +/-1000zł
Tłok wossnera zwiekszajacy kompresję cały czas trzymamy sie pojemnosci 600cc +/- 500zł
Korba Carrillo z tymi turbo łożyskiem srebrzonym(mega lekka i wytrzymała) +/-1500
Chłodnica oleju +/-100
Cała skrzynia oddana do azotowania żeby utwardzić tryby +/- 500zł
Twardsze sprężyny sprzęgłowe i ew. kevlarowe przekladki 70zł i 200zł
Wszystkie łożyska nowe (Ciezko powiedziec załużmy że koło 300zł)
Szlif i honowanie, planowanie głowicy i porting pod nowe zaworki +/-500zł
Komplet nowych uszczelek 200zł
SUMA tylko 8170zł
Doliczyć trzeba jeszcze z 2000... bo tak to bywa przy takich przeróbkach:D
To tak wstepnie bo pewnie zajebista część tego pieknego snu wyjdzie dopiero w trakcie pracy:) Bo już doszedł mi pomysł na zabawe z zapłonem
Teraz trzeba odpowiedzieć sobie na zajebiście ważne pytanie...co sie chce w życiu robić...i robić to:D
Pozdrawiam i przypominam bez cisnienia chlopaki to tylko gdybanie nie do zrealizowania na taka skale:D
