Jednak przed zakupem warto było by aby przyszły użytkownik wiedział co kupuje bo tak jak w xt tak i w tt ttr przeznaczenie poszczególnych modeli jest rożne ,mimo pewnej uniwersalności .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
U poprzedniego właściciela moduł padł, obecnie jest akcesoryjny zamawiany gdzieś na Słowacji za bodaj że 100 € z 2 letnią gwarancją, jak dotąd śmiga jak ta lala, więc nie ma co się bać.
Cześć,
Mam ten akcesoryjny moduł.
Jest czskiej produkcji, firmy digitech.
Opisywałem swoje przeżycia z modułem na forum.
Jeździłem na nim jakiś czas i było ok.
Obecnie udało mi się kupić orginalny za dobrą kasę.
Ale ten czeski mam awaryjnie.
Jeżeli chodzi o padanie modułu w ttr to najczęściej sam właściel go psuje.
Wystarczy kilka razy kopnąć z niepodłączoną świecą i moduł ma duże szanse paść.
Wynika to z konstrukci układu zapłonowego.
Moduł wytwarza omoło 50 volt na cewkę, cewka podbija na kilkanaście tysięcy volt.
I jak nie ma ujścia na świecy napięcie musi znaleść sobie ujście.
A ttr to naprawdę super sprzęt.
Bardzo waleczny i prosty konstrukcyjnie.
Dwa razy byłem na Ukranie w górach i spisała się na medal.
Pozdrawiam