Strona 2 z 2

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 22 gru 2013, 09:54
autor: ArturS
Dla zdecydowanej większości TT600, TTR600, TT600R itd to jedno i to samo. Dla mnie też :lol: Człowiek niema, nie interesuje się, to nie wie :niewiem:

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 22 gru 2013, 12:46
autor: Gacek
Jednak przed zakupem warto było by aby przyszły użytkownik wiedział co kupuje ;) bo tak jak w xt tak i w tt ttr przeznaczenie poszczególnych modeli jest rożne ,mimo pewnej uniwersalności :| .

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 22 gru 2013, 13:34
autor: Pawlo
antii7 pisze:Na co zwrócić uwagę kupując TTR żeby nie trafić na minę?
:arrow: viewtopic.php?f=45&t=689

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 28 gru 2013, 09:50
autor: vertus72
U poprzedniego właściciela moduł padł, obecnie jest akcesoryjny zamawiany gdzieś na Słowacji za bodaj że 100 € z 2 letnią gwarancją, jak dotąd śmiga jak ta lala, więc nie ma co się bać.

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 28 gru 2013, 11:37
autor: ralf
vertus, czy ten moduł to ten z moaliwoscia amian map zapłonu?

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 28 gru 2013, 18:13
autor: Peck
Cześć,
Mam ten akcesoryjny moduł.
Jest czskiej produkcji, firmy digitech.
Opisywałem swoje przeżycia z modułem na forum.
Jeździłem na nim jakiś czas i było ok.
Obecnie udało mi się kupić orginalny za dobrą kasę.
Ale ten czeski mam awaryjnie.
Jeżeli chodzi o padanie modułu w ttr to najczęściej sam właściel go psuje.
Wystarczy kilka razy kopnąć z niepodłączoną świecą i moduł ma duże szanse paść.
Wynika to z konstrukci układu zapłonowego.
Moduł wytwarza omoło 50 volt na cewkę, cewka podbija na kilkanaście tysięcy volt.
I jak nie ma ujścia na świecy napięcie musi znaleść sobie ujście.
A ttr to naprawdę super sprzęt.
Bardzo waleczny i prosty konstrukcyjnie.
Dwa razy byłem na Ukranie w górach i spisała się na medal.
Pozdrawiam

Re: Zakup TT600 a awaryjność (moduł zapłonowy)

: 30 gru 2013, 14:21
autor: vertus72
ralf pisze:vertus, czy ten moduł to ten z moaliwoscia amian map zapłonu?
Nie mam pojęcia, ale dołączając od niego jeden z przewodów zmienia się , a raczej poprawia moc w zakresie srednich i niskich obrotów.