Strona 2 z 5
Re: piąty bieg się ślizga
: 19 maja 2014, 14:48
autor: mlody
Powinieneś sobie poradzić, bo nic trudnego tam nie ma. Tylko lepiej się zaopatrzyć w klucz dynamometryczny żeby gwintów nie pozrywać.
Re: piąty bieg się ślizga
: 19 maja 2014, 17:14
autor: Gacek
Ludzie obyci więcej z tego typu sprzętami ładują dziurawione przekładki i mniejszą ilość tarcz - ładowanie mocnych sprężyn

kto ma tyle pary w łapkach ze jednym palcem wysprzegla xt lub tt ttr ?
Re: piąty bieg się ślizga
: 19 maja 2014, 17:32
autor: rafalski
Michaels19 pisze:a jak panowie z wymianą dam radę samemu jak nigdy tego nie robiłem, czy lepiej oddać do fachowca
kolego odkręcasz prawą kapę i jedziesz z koksem bo wszystko prawie na wierzchu już masz

Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 07:12
autor: Michaels19
a ma ktoś może z jaką siła dokręcać potem sruby dekla i te w koszu sprzęgłowym ??
Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 08:37
autor: rafalski
Michaels19 pisze:a ma ktoś może z jaką siła dokręcać potem sruby dekla i te w koszu sprzęgłowym ??
śruby ze sprężynami kosza na 8nm
śruby dekla 10nm
Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 09:27
autor: Michaels19
no to chyba powili będę się brał za wymianę, ogólnie chyba wszystko wiem co i jak, nowe tarcze przed wymianą namaczam w oleju, kolejność składania znam jest 8 tarcz z czego 2 mają inna średnicę wewnętrzną i odpowiednie swoje miejsce, po zdjęciu dekla odkręcam sprężynki a potem dekielek kosza i wyciągam zawartość zakładam nowe i składam, czy jeszcze o czymś powinienem wiedzieć ?? jeszcze mam pytanie od czego jest ta cienka chyba miedziana rurka na górze dekla silnika dokręcona do wytłoczenia filtra oleju
Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 11:47
autor: rafalski
Michaels19 pisze:no to chyba powili będę się brał za wymianę, ogólnie chyba wszystko wiem co i jak, nowe tarcze przed wymianą namaczam w oleju, kolejność składania znam jest 8 tarcz z czego 2 mają inna średnicę wewnętrzną i odpowiednie swoje miejsce, po zdjęciu dekla odkręcam sprężynki a potem dekielek kosza i wyciągam zawartość zakładam nowe i składam, czy jeszcze o czymś powinienem wiedzieć ?? jeszcze mam pytanie od czego jest ta cienka chyba miedziana rurka na górze dekla silnika dokręcona do wytłoczenia filtra oleju
to jest przewód olejowy odkręcasz od dekla, tzn wykręcasz śrubę olejową, będą tam dwie podkładki miedziane, które warto wymienić, jeżeli nie chcesz wymieniać, to poprostu na palnik i do czerwoności podgrzać rozprężą się i będą jak nowe

ogólnie to wymiana tarcz to łatwizna jeżeli są chęci i trochę wiedzy i pomoc książkowa aha i jesze jedno jak rozkręcasz i nie chcesz żeby olej wyciekał to po prostu połóż motocykl.

Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 12:44
autor: Michaels19
a jak najlepiej rozwiązać problem zerwanego gwintu otworu lewej górnej śruby dekla filtra oleju bo gdzieś czytałem ze można wkręcić dłuższą śrubą gdyż jest tam trochę zapasu
Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 16:01
autor: ArturS
Górna śruba to pół biedy, gorzej gdy ukręci się dolna z kanałem olejowym. Wkręć szpilkę M5 (dobrze pamiętam rozmiar gwintu?) i będziesz wiedział jaka maksymalnie może być długa śruba.
Re: piąty bieg się ślizga
: 08 cze 2014, 17:41
autor: Michaels19
a przekładki jeśli nie zmieniły koloru to zostawić , jaka powinna być grubość ??