Sprawdzenie modułu TTR 600

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: qpa »

Wcześniej było?
rafalski
Lubiący błoto
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
Motocykl: tt600r

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: rafalski »

qpa pisze:Wcześniej było?
Twórcza odpowiedź :happy:
u mnie nie ma problemu iskry tylko braku odcięcia maksymalnych obrotów.
jak nie chcesz się wypowiadać w temacie to nie zaśmiecaj wątku
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: qpa »

rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?

nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania
rafalski
Lubiący błoto
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
Motocykl: tt600r

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: rafalski »

qpa pisze:rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?

nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania
aaaaa sorki ale mam nerwówkę w domu i źle odczytałem :browar:
wcześniej nie pamiętam, przed remontem nie sprawdzałem
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: Gacek »

rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem? :panika:
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll: .Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu :lol: problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach ;)
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
rafalski
Lubiący błoto
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
Motocykl: tt600r

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: rafalski »

Gacek pisze:
rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem? :panika:
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll: .Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu :lol: problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach ;)
rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: Gacek »

rafalski pisze:
Gacek pisze:
rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem? :panika:
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll: .Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu :lol: problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach ;)
rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu
W jakim celu zapytam ? :) ,xt to wolno ssaca sztuka powyzej 70 m /s w dolocie sam zacznie kasłać a ty chcesz go od zadyszki uchronić ? :lol:
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
rafalski
Lubiący błoto
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
Motocykl: tt600r

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: rafalski »

u mnie nie ma zadyszki, a założyć chcę po to, aby uchronić silnik od wystrzelenia tłoka przez czapkę :panika:
maksymalne obroty są po to aby silnika nie uszkodzić i tego siętrzymam :tt600:
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: Gacek »

Moim zdaniem maksymalne obroty są po to aby z nich korzystać ;) masz obawy ze tłok wyskoczy ci przez głowicę przy piecu krecącym się z max predkoscią 7 -7.5 obrotów na tak długiej korbie ? :shock: .xt to nie KTM gdzie w 600 masz skok tłoka 6o parę milimetrów i silnik obrotami robi moc .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

Post autor: Pawlo »

Gacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll:
Niektóre 3TB posiadały "Rev light" czyli kontrolkę informującą o końcu skali obrotomierza, taki "shift light" dla głuchych.
Obrazek
ODPOWIEDZ