Sprawdzenie modułu TTR 600
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Wcześniej było?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Twórcza odpowiedźqpa pisze:Wcześniej było?

u mnie nie ma problemu iskry tylko braku odcięcia maksymalnych obrotów.
jak nie chcesz się wypowiadać w temacie to nie zaśmiecaj wątku
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?
nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania
nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
aaaaa sorki ale mam nerwówkę w domu i źle odczytałemqpa pisze:rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?
nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania

wcześniej nie pamiętam, przed remontem nie sprawdzałem
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obrotyrafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?



אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniuGacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obrotyrafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?.Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu
problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
W jakim celu zapytam ?rafalski pisze:rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniuGacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obrotyrafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?.Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu
problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach


אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
u mnie nie ma zadyszki, a założyć chcę po to, aby uchronić silnik od wystrzelenia tłoka przez czapkę
maksymalne obroty są po to aby silnika nie uszkodzić i tego siętrzymam

maksymalne obroty są po to aby silnika nie uszkodzić i tego siętrzymam

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Moim zdaniem maksymalne obroty są po to aby z nich korzystać
masz obawy ze tłok wyskoczy ci przez głowicę przy piecu krecącym się z max predkoscią 7 -7.5 obrotów na tak długiej korbie ?
.xt to nie KTM gdzie w 600 masz skok tłoka 6o parę milimetrów i silnik obrotami robi moc .


אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
Niektóre 3TB posiadały "Rev light" czyli kontrolkę informującą o końcu skali obrotomierza, taki "shift light" dla głuchych.Gacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty