Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 16 kwie 2015, 08:50
Wcześniej było?
Twórcza odpowiedźqpa pisze:Wcześniej było?
aaaaa sorki ale mam nerwówkę w domu i źle odczytałemqpa pisze:rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?
nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obrotyrafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?
rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniuGacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obrotyrafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?.Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu
problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach
W jakim celu zapytam ?rafalski pisze:rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniuGacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obrotyrafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?.Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu
problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach
Niektóre 3TB posiadały "Rev light" czyli kontrolkę informującą o końcu skali obrotomierza, taki "shift light" dla głuchych.Gacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty