Strona 2 z 3

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 08:50
autor: qpa
Wcześniej było?

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 09:06
autor: rafalski
qpa pisze:Wcześniej było?
Twórcza odpowiedź :happy:
u mnie nie ma problemu iskry tylko braku odcięcia maksymalnych obrotów.
jak nie chcesz się wypowiadać w temacie to nie zaśmiecaj wątku

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 09:08
autor: qpa
rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?

nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 09:09
autor: rafalski
qpa pisze:rozumiem że wcześniej było odcięcie i nagle zniknęło?

nie spinaj się jak nie rozumiesz pytania
aaaaa sorki ale mam nerwówkę w domu i źle odczytałem :browar:
wcześniej nie pamiętam, przed remontem nie sprawdzałem

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 12:28
autor: Gacek
rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem? :panika:
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll: .Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu :lol: problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach ;)

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 17:42
autor: rafalski
Gacek pisze:
rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem? :panika:
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll: .Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu :lol: problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach ;)
rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 18:57
autor: Gacek
rafalski pisze:
Gacek pisze:
rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem? :panika:
u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll: .Ja bym sobie nie robił z tego faktu problemu :lol: problemem było by dla mnie jak by się ucinał zapłon przy pewnych obrotach ;)
rozmawiałem z Panem z Digitech i powiedział mi, że skoro pali motocykl, to nie ruszać bo moduł można rozwalić jak się go będzie próbować naprawić, a wstawić ogranicznik obrotów, taki jak do skuterów i tyle i skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu
W jakim celu zapytam ? :) ,xt to wolno ssaca sztuka powyzej 70 m /s w dolocie sam zacznie kasłać a ty chcesz go od zadyszki uchronić ? :lol:

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 19:01
autor: rafalski
u mnie nie ma zadyszki, a założyć chcę po to, aby uchronić silnik od wystrzelenia tłoka przez czapkę :panika:
maksymalne obroty są po to aby silnika nie uszkodzić i tego siętrzymam :tt600:

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 19:23
autor: Gacek
Moim zdaniem maksymalne obroty są po to aby z nich korzystać ;) masz obawy ze tłok wyskoczy ci przez głowicę przy piecu krecącym się z max predkoscią 7 -7.5 obrotów na tak długiej korbie ? :shock: .xt to nie KTM gdzie w 600 masz skok tłoka 6o parę milimetrów i silnik obrotami robi moc .

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600

: 16 kwie 2015, 20:17
autor: Pawlo
Gacek pisze:u mnie tez nie występuje takie zjawisko - jedynie zapala się kontrolka od ładowania jak silnik przekroczy pewne obroty :roll:
Niektóre 3TB posiadały "Rev light" czyli kontrolkę informującą o końcu skali obrotomierza, taki "shift light" dla głuchych.