podaj w którym serwisie są takie rabaty
A co do karterów,rozpołowiłem dzisiaj i przy automacie od zmiany biegów znalazlem taki talerzyk, fotki nizej, ktoś wie skąd to jest?
Prawdopodobnie ten talerzyk to zaślepka wałka zdawczego już ktoś o to kiedyś pytał .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
zielin pisze:Z jakim luzem kupić łożyska na wal?i jakiej firmy?na necie znalazłem ze polecają fag lub koyo ale jedni piszą luz c3 inni c4. Jaki wybrać?
Moim zdaniem bez znaczenia bo obydwa typy pasowan mozna swobodnie zastosowac w xt - ważniejsze dla ich trwałości jest kultura z jaką będziesz je eksploatował ( łożyska z powiększonym luzem wymagają po prostu rozgrzania ).Co do firmy uczciwie zbyt mało przerobilem aby się wypowiedzieć oryginalnie miałem w swoim koyo wsadziłem nsk
na wale , balansie żyją do dzisiaj ale na skrzynce jedno umarło mi po 200 km .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Przyszły łożyska,firma koyo. Teraz zaczęły się schody.. Grzalem zębatke rozrządu takim mini palnikiem i ściągaczem ani drgnie. Później spróbuję prawdziwym palnikiem podgrzać i zobaczę. A co do montażu to.. Łożyska wprasowac w kartery,wał włożyć w kartery złożyć połówki a zębatke założyć na sam koniec?po prostu podgrzać i wcisnąć? Czytałem o jej ustawieniu ale czy ona ma jakiś rowek czy coś czy po prostu ma dojść do końca?