pozyteczna jest biblia (manual XT) szkoda że nie po polsku pewnie połowa pytań zadawanych na forum nie miała by miejsca ) - ja nadal nie wiem jakie łozyska pasować w to wszystko generalnie nie ma wielkich kosztów 150 cały silniczek można się w markowych produktach zmieścić - tylko nie wiem jak traktować podzespoły skrzyni i wałka balansowego C- 3 czy zwykłe ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ostatnia jest wprasowana nigdy nie rozbierałem ? co jej dolega - wytarta ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
w tych motocyklach generalnie nie było wiele zmian ja kupiłem od nowszego xt skrzynię w trochę lepszym stanie musiałem tylko usunąć zaślepki z wałka atakującego po za tym cała reszta ta sama .Nie pozostało mi nic innego jak delikatniej traktować sprzeta a do katowania kupić kata .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Mam pytanie czy ktos kiedyś robił łozyska na lewym karterze ? powiem ze mam mały dylemat myślałem ze lewa strona będzie zabezpieczona simmeringami aby utrzymać ciśnienie oliwy wędrującej w kanały wałków w skrzynce a u mnie zastałem stan z łożyskami okrytymi teflonowym zamknięciem z jednej strony . Z manuala z rysunków wyglada ze łożyska są odkryte co by w moim odczuciu jest bezsensem czy ktos miał do czynienia kiedys z nieotwieranym silnikiem i może się podzielić swoimi spostrzeżeniami w tym temacie ? Trochę zaczynam chyba przeginać z tym wszystkim bo zaczynam wymieniać preferencyjnie sprawne elementy.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
mam jeszcze dylematy o korbowód ? ile na tym można przelatać ? wg licznika mam 50 kkm i zastanawiam sie czy nie wymienić 22 kkm ja na nim zobiłem i od czasu jak robiłem górę nie wykazuję specjalnie większego zuzycia poza częścią czarnej powłoki zarysowanej na sworzniu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Powitać Mr Gacka ja robiłem lewy krater i powiem tak,w lewym kraterze mam jedno łożysko całkowicie zakryte tzn łożysko wałka pośredniego i dwa łożyska były od kryte z jednej strony tzn łożysko na wałku balansowym i łożysko na wałku napędzającym zębatkę też było odkryte od strony kosza sprzęgłowego.oraz na wałku napędzającym były założone dwa uszczelniacze. tyle napotkałem wszystkiego.