Strona 2 z 2

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

: 14 lis 2010, 11:29
autor: mazi
krolik89 pisze:juz mam dosyc tego grzebania sprzedaje to na czesci wiem że nie odzyskam wkladu który tam włożyłem ale wole kupić coś inego i cieszyc sie z jazdy szkoda że teki finał :(
Tak kończy się reanimacja trupa.
Kupuje się maszynę dużo poniżej średniej rynkowej oczekując jeźdżącego sprzęta, a okazuje się że kupiło się trupa... :cry:

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

: 14 lis 2010, 12:14
autor: krolik89
sprzedam za tyle ile dałem więc tak wachacz dałem 250zł ale dospawałem ucho koszt 100 zł do mocowania amortyzatora więc wachacz 350zł amortyzator wraz z kostka mocujacom u góry więc wkładasz i jeździsz nic nie przerabiasz amortyzator 400zł po kompletnej regeneracji zobacz se ile kosztują na allegro przednie zawieszenie wymienione uszczelniacze olej miesiac temu nowe łożyska główki ramy to gdzieś z 400zł

więc wszystko 1150zł myśle ze bardzo dobra cena

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

: 14 lis 2010, 12:44
autor: bald
Powiedzcie mi drodzy Panowie. Czy usterki kół zębatych w skrzynce XT to motyw podobny jak z klawiaturą w DR? Taka wada fabryczna?

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

: 14 lis 2010, 13:08
autor: terenowiecc
bald pisze:Powiedzcie mi drodzy Panowie. Czy usterki kół zębatych w skrzynce XT to motyw podobny jak z klawiaturą w DR? Taka wada fabryczna?
To nie wada fabryczna,a wina użytkownika jak coś się w skrzyni wysra. Fakt, w 1VJ i 43F występowały problemy z trybem piątego biegu, który przy dużych przebiegach lubił wyć, ale później (bodajże od 2KF) to poprawili i ten problem nie występował.
Fakt, że piec XT produkowali w praktycznie niezmienionej postaci od 1984 do 2004 roku mówi sam za siebie ;)

Do autora tematu:
Postaraj się pisać nieco bardziej zrozumiale, używaj znaków interpunkcyjnych, ogranicz błędy bo to trochę razi i zniechęca czytających do udzielania się. Forum jest tak skonfigurowane, że wszystkie błędy są podkreślone na czerwono i poprawienie ich nie stanowi żadnych problemów, wystarczy odrobina chęci.
Podobnie z nazwami tematów - sprecyzuj swój problem i nie stawiaj stu znaków zapytania, bo to w niczym nie pomaga tylko utrudnia funkcjonowanie forum.
Do wszystkich:
Zazwyczaj nie zwracam uwagi na błędy czy treść postów, aczkolwiek takich przypadków, gdzie nazwa tematu, treść postów są przepełnione błędami i niezrozumiałe jest co raz więcej. Dlatego proszę żeby wszyscy starali się zwracać uwagę na to co piszą i w jaki sposób to robię, żeby nie utrudniać korzystania z forum innym użytkownikom.

Pozdrawiam
Mateusz

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

: 14 lis 2010, 14:46
autor: Gacek
bald pisze:Powiedzcie mi drodzy Panowie. Czy usterki kół zębatych w skrzynce XT to motyw podobny jak z klawiaturą w DR? Taka wada fabryczna?
- myślę ze ogólnie ten rodzaj smarowania skrzynki tym samym olejem co silnik będzie miał tendencje do szybszego zużycia niż w konstrukcji gdzie jest osobny olej.Inna sprawa to kwestia użytkowania i serwisowania każdy katowany sprzęt szybciej umiera .Ta skrzynka nie jest skonstruowana do ostrej jazdy po prostu .

Re: Problem z 3 biegiem

: 14 lis 2010, 17:43
autor: Gacek
To nie wada fabryczna,a wina użytkownika jak coś się w skrzyni wysra. - śmiem twierdzić ze jest to wypowiedz tendencyjna wywołana faktem użytkowania motocykla z progu własnego ego klego :D .Osobiście uważam ze jak w każda konstrukcja xt nie jest pozbawiony wad mnie przede wszystkim uderza jakość wykonania pasowania poszczególnych podzespołów jest dla mnie daleka od ideału .Mam sporo argumentów którymi mogę potwierdzić ta tezę.
A teraz coś dla kolegi który załozył ten temat u mnie wyglada to tak przy pełnym zapięciu biegu
http://yfrog.com/6f20101114229jdalekie od ideału pomijając powierzchnie przylegania jakie występują praktycznie na każdym elemencie .Wiec agresywne traktowanie tego ma jeden pewny przewidziany skutek .
Co do pytania o cenę zawiechy muszę przemyśleć temat mam wachania - bez odchudzenia mimo poprawy pracy zawiechy podniesienie tego w górę pogorszy tylko panowanie w pewnych sytuacjach nad tym i tak ciężkim jak dla mnie sprzętem potem pujdą rolki ,slizgi bedą sie sypać pewnie szybciej.Masz kostkę tuningową na WP z tyłu w ramie ?

Re: Problem z 3 biegiem

: 15 lis 2010, 11:09
autor: krolik89
kostka własnej konstrukcji ;]