Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
W takim przypadku wbijasz tuleje i jedziesz na pierwszym tkrj.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
Sporo spraw ze tak nazwę "wyjasniłeś" na ile miałem do czynienia z wossner wszystko było zawsze dostępne pod zamówieniemaroch pisze:to że dałem się wrobić w cylinder od 34 b L się zgodzę ale nie do końca jest tak jak piszesz bo trochę nie tak ścieżka wyglądała...Gacek pisze:Moim zdaniem problemy to sam sobie stwarzasz - nie obeznaniem znajomoscia tematu .maroch pisze:no mam większy problem, gdyż cylinder który kupiłem jest 34L, a głowice jak i stary cylinder mam 2kf i już wiem że nie są kompatybilne - jedna śrubka mniej i nieco inny układ
Kopciło ci moto rozebrałeś miałeś się z cylkiem i tłokiem przeleciec po szlifierniach aby określić cio i jak nikt cie nie powinien skasować za taką sprawę .
Uzyskał byś co najwyzej mały bałagan w głowie bo co pomiar to inne wartości by ci wstawiano na tapetę .
I to jest norma , jak wossner tłok który stracił wymiar do cylindra u ciebie to nie ma zlituj się szlif i u artura masz tkjr zapewne po dogadaniu się wysylajac mu cylinder dobierze ci adekwatny tłok wraz z szlifem u Woryny .
oddałem głowicę do magików, zrobili elegancko (szlif, prowadnice, zawory) - dalej kopci, oddałem garnek z tłokiem do fabryki pierścieni tłokowych w Łodzi, cylinder 96,50 tłok 96,43 ale pierścienie masakra, jednak w FPtłkowych powiedzieli że nie dadzą rady zrobić olejowego, napisałem do wossnera o pierścienie 965XSY bo takie są do tłoka który trzyma wymiar jak powyrzej - NIE MA - ot co

W innym temacie podkreśliłem że słychać z pracy silnika jakby zamki tłok- pierścienie ci "jarmoliły 'dzwoniły nie zmienia to faktu ze obluzowane elementy silnika wydają podobny odgłos .
Jeszcze jeden mały myk istotny dla pomiaru pasowań (tłok - cylinder ) normalnie aby określić dokładnie to musisz umieścić przed pomiarem oba elementy w stałej temperaturze ,jak na pomiar do gościa z pola wpadasz z cylkiem i tłokiem tym bardziej o tej porze roku to ci wyjdą fanaberie i z alu które szybciej przyjmuje temp od otoczenia wyjdzie ciaśniejsze pasowanie .

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 cze 2018, 15:56
- Motocykl: xt 600
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
pierścienie to 965XSY nigdzie nie mogłem dostać, złożyłem zamówienie na http://www.wossner.pl, zadzwonili do mnie po 2h że nie mają, może będzie, zadzwoniąGacek pisze: Sporo spraw ze tak nazwę "wyjasniłeś" na ile miałem do czynienia z wossner wszystko było zawsze dostępne pod zamówienie.
:
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
Szukaj pierścieni po sklepach mi się kiedyś udało jak wossner też szybko zaczął wcinać olej, niemniej wbicie tuleji i założenie nowego tłoka o TKRJ wydaję się sensowniejszym rozwiązaniem.
- coobah
- Lubiący błoto
- Posty: 84
- Rejestracja: 11 cze 2018, 17:44
- Motocykl: Pokrak
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
Panowie, tak się zastanawiam, czy jest sens bawić się w Tkrj czy Wossnery, skoro oryginalne pierścienie kosztują 230, a oryginalny tłok 450 brutto (minus rabaty)?
Pisze to głównie dlatego, że rzadko się w ogole sprawdza cenę oryginału.
Pisze to głównie dlatego, że rzadko się w ogole sprawdza cenę oryginału.
The Gimp - viewtopic.php?f=25&t=6340
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
dodaj do tego jeszcze sworzeń i już się robi całkiem spora sumka, a tkrj to praktycznie kopia ori, sprawdzona w bojach.
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
W oryginałach pierścienie znikają - na 3 sprzęty miałem 3 remonty krótko po kombinacji z oryginałami.