Re: Brak tulei/wypuski kanału olejowego w cylindrze
: 23 gru 2018, 09:46
W takim przypadku wbijasz tuleje i jedziesz na pierwszym tkrj.
Sporo spraw ze tak nazwę "wyjasniłeś" na ile miałem do czynienia z wossner wszystko było zawsze dostępne pod zamówieniemaroch pisze:to że dałem się wrobić w cylinder od 34 b L się zgodzę ale nie do końca jest tak jak piszesz bo trochę nie tak ścieżka wyglądała...Gacek pisze:Moim zdaniem problemy to sam sobie stwarzasz - nie obeznaniem znajomoscia tematu .maroch pisze:no mam większy problem, gdyż cylinder który kupiłem jest 34L, a głowice jak i stary cylinder mam 2kf i już wiem że nie są kompatybilne - jedna śrubka mniej i nieco inny układ
Kopciło ci moto rozebrałeś miałeś się z cylkiem i tłokiem przeleciec po szlifierniach aby określić cio i jak nikt cie nie powinien skasować za taką sprawę .
Uzyskał byś co najwyzej mały bałagan w głowie bo co pomiar to inne wartości by ci wstawiano na tapetę .
I to jest norma , jak wossner tłok który stracił wymiar do cylindra u ciebie to nie ma zlituj się szlif i u artura masz tkjr zapewne po dogadaniu się wysylajac mu cylinder dobierze ci adekwatny tłok wraz z szlifem u Woryny .
oddałem głowicę do magików, zrobili elegancko (szlif, prowadnice, zawory) - dalej kopci, oddałem garnek z tłokiem do fabryki pierścieni tłokowych w Łodzi, cylinder 96,50 tłok 96,43 ale pierścienie masakra, jednak w FPtłkowych powiedzieli że nie dadzą rady zrobić olejowego, napisałem do wossnera o pierścienie 965XSY bo takie są do tłoka który trzyma wymiar jak powyrzej - NIE MA - ot co
pierścienie to 965XSY nigdzie nie mogłem dostać, złożyłem zamówienie na http://www.wossner.pl, zadzwonili do mnie po 2h że nie mają, może będzie, zadzwoniąGacek pisze: Sporo spraw ze tak nazwę "wyjasniłeś" na ile miałem do czynienia z wossner wszystko było zawsze dostępne pod zamówienie.
: