Tygrys pisze:Na głowicy i tloku Masz jaśniejszy ślad. Oliwa dobra więc nie przez nią - rozumiem że jak robiłeś sprzęgło to uszczelniacz na wyjściu z pompy jak i simering na wał zostały stare. No i śruba w deklu oleju do filtra musi być Ori zamyka magistralę olejową.
Nie zmieniałem simerów, ten z wału był wtedy niedawno zmieniany a o ważności tego drugiego wtedy nie wiedziałem.
qpa pisze:Ten jasny ślad to wymyty przez paliwo, jest od strony zaworów ssących.
Skoro kobra bez strat to rób kolejny szlif i składaj maszynę
Też mi się wydawało, że to wyczyszczone od paliwa. Szlif to oczywista droga, bardziej się zastanawiam nad konkretnym powodem zatarcia aby nie powtórzyć sytuacji.
Świeca była czarna, ale to raczej od palonego oleju. Na samej elektrodzie były takie białe punkciki które wskazują na przegrzanie.
Póki co są takie typy:
1. po prostu przegrzanie z mojej winy - koniec tematu
2. zbyt ciasne spasowanie cylinder/tłok
3. problemy z magistralą olejową (simering w deklu), zbyt słabe ciśnienie oleju i zbyt małe chłodzenie
4. db killer w wydechu blokuje wylot spalin = wzrost temperatury (jest zamontowany przelot)
5. zbyt uboga mieszanka (jest przelot, dysze oryginalne tylko poziom paliwa podniesiony na 0mm, fabrycznie 6-8mm poniżej poziomu komory)
6. przestawiony zapłon? - moduł nie jest oryginalny, założony czeski Ignitech z wgraną ich mapą pod TTR600, ale odpalał i pracował poprawnie