Re: Problem z ladowaniem xt 600 tenere
: 14 kwie 2012, 10:21
Artur nie jestem elektrykiem ale kiedyś wymieniałem regulator bo jak się okazało był uwalony .
U mnie jak pamiętam na każdej fazie z 3 wychodzącej z prądnicy na wolnych obrotach miałem w granicy 17 - 18 V .Zepsuty regulator dawał bez obciążenia 15 - 16 V na stałym z pełnym obciążeniem świrował od 13 V do 15 aku umierało mi co rok wygotowywał się elektrolit .Po zmianie reglera wróciło chyba do normy bo na nieobciążonym miałem 14, 5 na full obciążonym światłami stopem z migającym kierunkiem spadało w 13, 9 przy zapalaniu kierunkowskazu . Nie miałem potrzeby głębiej drążyć tematu bo wymiana reglera załatwiła sprawę Myślę ze jest obecnie OK bo aku mam już 3 sezon
.
U mnie jak pamiętam na każdej fazie z 3 wychodzącej z prądnicy na wolnych obrotach miałem w granicy 17 - 18 V .Zepsuty regulator dawał bez obciążenia 15 - 16 V na stałym z pełnym obciążeniem świrował od 13 V do 15 aku umierało mi co rok wygotowywał się elektrolit .Po zmianie reglera wróciło chyba do normy bo na nieobciążonym miałem 14, 5 na full obciążonym światłami stopem z migającym kierunkiem spadało w 13, 9 przy zapalaniu kierunkowskazu . Nie miałem potrzeby głębiej drążyć tematu bo wymiana reglera załatwiła sprawę Myślę ze jest obecnie OK bo aku mam już 3 sezon
