Strona 2 z 2

Re: Układ rozruchu silnika

: 25 kwie 2011, 21:29
autor: siCk_BoY_
Poprzednio było na silikonie ale chyba wytnę uszczelkę z kręgielitu. Z niego wycinałem też uszczelki pod pokrywy boczne. Mam nadzieję, że to coś da. A co do tej śruby to muszę sprawdzić co tam idzie.

Już chyba wiem. Z tego co zobaczyłem na schemacie to tam jest przykręcana osłona zębatki łańcucha :) tak jak to widać na tym schemacie w dolnej prawej części.

Obrazek

i to jest bodajże śruba zaznaczona numerem 16 na tym schemacie.

P.S. mlody mógłbyś mi podesłać te swoje schematy? Bo widzę, że masz z opisami a wlasnie mi brakuje tych opisów do nich. Mam tylko same obrazki. No i chyba masz nawet w j. angielskim. Bo moja instrukcja jest w, dla mnie niezrozumiałym języku, zwanym potocznie niemieckim.

Re: Układ rozruchu silnika

: 30 kwie 2011, 05:20
autor: siCk_BoY_
Wycięcie uszczelki z kręgielitu pomogło. Pojawił się luz między zębatką a obudową silnika i teraz można palcem przekręcić to koło zębate :)

Re: Układ rozruchu silnika

: 02 cze 2011, 19:25
autor: Gacek
Odnośnie tematu rozrusznika bardziej od strony elektrycznej - ostatnio zgubiła mi sie opcja odpalenia motocykla przy wrzuconym biegu jakaś szybka podpowiedz ? gdzie potencjalnie szukać przyczyny ? kable na klamce ok jak na razie dalej się nie posuwałem w fizycznych poszukiwaniach.