Strona 11 z 26

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10

: 04 cze 2011, 19:21
autor: terenowiecc
Motocykl prawie gotowy, wczoraj go uruchomiliśmy. Kompresja jak trzeba, nic nie cieknie, pracuje równo i w miarę cicho. Wydaje mi się, że nawet ciszej niż przed wymianą łańcuszka rozrządu. Kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Kolektor z TT, wyczyszczony ale jeszcze trzeba go dopracować:

Obrazek

Wloty powietrza na zbiorniku paliwa (dzięki Pisior):

Obrazek

Nowa stacyjka (dzięki Grzesiek) i tymczasowe umiejscowienie klaksonu :lol: Nigdzie na niego miejsca nie ma, ale gdzieś go ukryję:

Obrazek

Więcej zdjęć w albumie: https://picasaweb.google.com/ja.mariusz ... 600Ver2011#

Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Wloty powietrza dodały uroku, kolektor i kilka innych drobiazgów kosmetycznych i moto mi się na prawdę podoba. Zostało mi jeszcze założenie opony (na fotkach moto stoi na Maziego szosówce), boczków, siedziska, osłony pod silnik i chyba tyle ;)

Pozdrawiam
Mateusz

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F - Remont 2009/10

: 04 cze 2011, 19:25
autor: Gacek
Przyjemnie popatrzeć odczyszczony - odnowiony sprzecik 8-) .

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 05 cze 2011, 10:28
autor: Tomiacho
Klakson umieść pod prawym wlotem powietrza ;) bo tam jego miejsce. A ta tylnia opona którą teraz masz na zdjęciach dobrze się spisuje? Chciałem je kiedyś kupić. A tak to wszystko szyk :)

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 05 cze 2011, 13:20
autor: terenowiecc
Oponka założona tylko po to żeby moto wyprowadzić i uruchomić. W przyszłym tygodniu zakładam swoją felgę z kostką. Na E07 latałem trochę na Maziego 1VJ. Jak na szosówkę to daje radę całkiem nieźle na suchym, na mokrym wiadomo.
A co do klaksonu to miałem go zamontowanego właśnie pod prawym wlotem powietrza, ale teraz się on tam nie mieści :P

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 05 cze 2011, 14:30
autor: Tomiacho
Dlaczego? oryginalnie właśnie tam się mieści :) Jeszcze w tych boczkach jest taki inny plastik. Taka przegroda żeby powietrze bardziej na silnik ukierunkować. Ja w swoim wczoraj olej zmieniłem a teraz właśnie wróciłem z przejażdżki po okolicy z pasażerką :D naprawdę przyjemnie w taką pogodę sobie pośmigać

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 05 cze 2011, 18:24
autor: mazi
Jeżeli chodzi o Mitasa - bardzo wszechstronna guma. Całkiem dobrze radzi sobie na asfalcie, gorzej na mokrym niz na suchym.
W terenie tez na niej latalem, nawet na zakarpackich zadupiach bylo dobrze.
Raz zaskoczyła mnie na wyjściu z serpentyny, w trakcie deszczu. Przy odwijaniu tył stracił przyczepność.

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 05 cze 2011, 19:19
autor: Tomiacho
Ja mam na przodzie michelina jakiegoś tam nie pamiętam a na tyle metzeler bardzo podobną. Fajne oponki szczególnie w błocie i piachu. Niestety na szutrach przy ostrym jeżdżeniu urwałem dwie kostki na brzegach. Szukam czegoś pośredniego. Bo tak defakto to najwięcej u mnie szutrów i polnych dróżek niż terenów do typowej orki.

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 07 cze 2011, 15:14
autor: terenowiecc
Tomiacho pisze:Dlaczego? oryginalnie właśnie tam się mieści :)
Mi się nie mieści :P Ale wymyślę jakieś mocowanko ;)

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 17 cze 2011, 19:54
autor: terenowiecc
Moto gotowe ale jakoś nie było kiedy fotek zrobić. Dzisiaj kilka pstryknąłem to zapodam:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej zdjęć w lepszej rozdzielczości w albumie: https://picasaweb.google.com/terenowiecc/43F2011

Na dniach skoczę w jakiś ładne miejsce zrobić ładniejsze zdjęcia to wrzucę na forum ;)

Pozdrawiam
Mateusz

Re: terenowiecc & Yamaha XT600 43F

: 19 cze 2011, 08:55
autor: terenowiecc
Napiszę jeszcze co zostało zrobione w ostatnim czasie:

- wymiana łańcuszka rozrządu (Tourmax)
- regulacja luzów zaworowych (wydechowe były ok, ssące minimalnie większe niż powinny być)
- zmiana zębatki zdawczej (JT 14Z)
- częściowo wymieniona i poprawiona instalacja elektryczna
- nowy przewód WN i fajka świecy
- nowe klocki hamulcowe (EBC)
- nowe handbary (listki Polisport)
- wymiana oleju (Motul 3000 20W50)
- wymiana filtra oleju i filtrów powietrza
- kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej (TTR)
- zmiana stacyjka (używana od 1VJ)
- zmiana klamka sprzęgła (używana od 1VJ)
- bagażnik
- wymienione kilka drobiazgów takich jak przewód odmy, paliwa, oringi w przewodach olejowych
- niezbędny serwis łańcucha, elementów zawieszenia tylnego, zacisku hamulcowego (czyszczenie i smarowanie)

I to chyba na tyle ;)

Pozdrawiam
Mateusz