Strona 11 z 17

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 25 lip 2014, 17:40
autor: Pawlo
Muszę przyznać, że wygląda bardzo pancernie. Ciekawe jakie pociski jest w stanie zatrzymać 8-)

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 25 lip 2014, 17:54
autor: Gacek
Czas pokaże to 4 mm płyta alu - nieświadomie przywlokłem dzisiaj z wyjazdu małego krzaka który wbił się miedzy hampel a osłonę a resztki zielska które dostały sie pod osłonę smierdziały jak Jointy :lol: - Zastanowię się nad otworami chodziarz nie jestem pewien bo z epoksydowej osłony z otworami wyskrobałem ostatnio z 2 kg gnoju błota itp itd :roll:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 25 lip 2014, 18:04
autor: Gacek
Oczywiście nie polecam nikomu takiej zabawy dla modyfikacji :| ja to tworzę " nałogowo " tak jak inne sprawy :oops: , : :niewiem: tego ale przerobiłem na własnej skórze pewne sprawy - w naszej ojczyźnie taniej wychodzi kupić coś gotowego Made in China niż tworzyć samemu - bo sam materiał wyjdzie drożej niż gotowy produkt :roll:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 25 lip 2014, 18:15
autor: Tecza
poza tematem : Gacek lata Ci dzwignia hamulca noznego??tzn sa na niej luzy ze o dekiel czasem obija?? dlatego to czerwone cos ?

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 25 lip 2014, 18:40
autor: Gacek
To czerwone coś to koszulka termokurczliwa założona w swoim czasie na dźwigni biegów aby nie haratała mi butów - dźwignię biegów mam tak ustawioną aby podczas zjazdów z góry przy max wychyleniu ciała na tył motocykla ruch stopy zapewniał skuteczne hamowanie - normalnie siedząc muszę oderwać nogę od podnóżka który tez jest (jak widać moim rękodziełem ) :P i najśmieszniejszym aspektem skuteczności jest to ze kiedyś zsiadłem z "gnoja " i omal nie wypłaciłem gleby bo nie miałem pojecia ze buty mam oblepione błotem :lol: . Luzy dźwigni niestety co jakiś czas kasuje napawam elementy i obrabiam "ręcznie " W obecnej chwili mam tam jakiś luz ale nie powoduje to na pewno szarpania po kapie .

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 30 lip 2014, 20:02
autor: Gacek
Pewnie za szybko się pochwale ale moja osłona nie posiada żadnych otworów które powodowały by jakikolwiek przepływ powietrza :oops: i przyznam się szczerze ze wolał bym taki stan zachować , w związku z tym ze dzisiaj delikatnie zagrzałem nieadekwatnie piec wpadłem na pomysł aby ta osłona robiła również jako chłodnica .
Jako ze na moim piecu brakuje farby postanowiłem kolejny raz wykorzystać zmywaki kuchenne jako wypełnienie miedzy osłoną a silnikiem - jak koncepcja się sprawdzi to będę posiadał największą chłodnicę jaką zastosowano w xt :lol:
To fotka częściowo dla zbadania wypełnionej przestrzeni - jak się sprawdzi bedzie tego tyle aby żaden gnój mi tam nie wpadał :|
Sorry za jakość zdjęcia to telefon
Obrazek

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 30 lip 2014, 20:12
autor: Pawlo
Gacek, najprostszy patent na brak syfu pod silnikiem to kilka otworów w osłonie, tak jak to robili w TT. Wszystko spływa na bieżąco.

Image

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 30 lip 2014, 20:45
autor: Gacek
Niestety ale mam odmienne zdanie :? - moja poprzednia osłona z laminatu była bogato wyposażona w otwory do chłodzenia i odprowadzania tego co się dostało się pod nią mimo ze co wypad płukałem mocno moto to co zalegało tam mnóstwo szlamu :shock: (żałuje ze nie zważyłem ) .
Na poważnie kiedyś sąsiad mnie zjebał i łopatą zbierałem z betonu błoto a nie upalam jakoś specjalnie po bagnach :roll:
Dla mnie jest to wygodna opcja nie posiadam żadnej powłoki na silniku (może jakieś śladowe resztki w trudno dostępnych dla drem la miejscach ) wiec spróbuje :)
Szczerze mówiąc na osłonie z tt to bym dopiero nawiózł gnoju mam odniesienie bo kolega ma tt po za błotem nawiózł bym trawy pełłno jak z kosiarki :roll:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 30 lip 2014, 22:21
autor: Krzsiek
Gacek pisze:Niestety ale mam odmienne zdanie :? - moja poprzednia osłona z laminatu była bogato wyposażona w otwory do chłodzenia i odprowadzania tego co się dostało się pod nią mimo ze co wypad płukałem mocno moto to co zalegało tam mnóstwo szlamu :shock: (żałuje ze nie zważyłem ) .
Na poważnie kiedyś sąsiad mnie zjebał i łopatą zbierałem z betonu błoto a nie upalam jakoś specjalnie po bagnach :roll:
Dla mnie jest to wygodna opcja nie posiadam żadnej powłoki na silniku (może jakieś śladowe resztki w trudno dostępnych dla drem la miejscach ) wiec spróbuje :)
Szczerze mówiąc na osłonie z tt to bym dopiero nawiózł gnoju mam odniesienie bo kolega ma tt po za błotem nawiózł bym trawy pełłno jak z kosiarki :roll:
Spoko Gacek. w koncu dojdziesz do tego ze optymalnie jest jak zrobila fabryka, ale co doswiadczenia nabierzesz to bedzie Twoje :)

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 31 lip 2014, 09:53
autor: Gacek
Oryginalna nazwijmy to osłona pod względem chłodzenia jest idealna :P tylko ciężko nazwać to osłoną - moja się gięła pod ciężarem moto na windzie :? dorobiona z laminatu połykała kupę błota pod silnik Obrazek
W sumie zmywaki wsunięte miedzy osłonę a silnik coś tam zbierają ciepła ile ? :roll: ciężko stwierdzić organoleptycznie podczas jazdy osłona jest zimna chwila postoju i jest nagrzana :|