Strona 13 z 17
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 25 maja 2016, 10:37
autor: Tecza
Gacek pisze:Tecza pisze:
Gacku jak to pospawales ,ta sruba od regulacji jest mosiężna , chciałem to przyspawac tzn bita przymocować ale uświadomiono mnie ze się nie da.
Własciwie to pewnie bym to pospawał - jednak ten oring umieszczony na dyszy mnie odwiódł od takiej decyzji ( zbyt duze ryzyko ze przy demontażu ulegnie uszkodzeniu - a najgorsze gdzie takiego gówna potem szukać

).
Wywierciłem adekwatny otworek , następnie go nagwintowałem wkręciłem adekwatną śrubkę wszystko montowałem z uzyciem żywicy epoksydowej wraz z nakrętką która skontrowałem wkręcaną śrubkę .
Moim zdaniem taka opcja przynajmniej w moim typie to idealne rozwiązanie

zawsze musiałem wydłubać gaxnik aby czynić jakieś korekty na tej dyszy (moje witki niestety nie wyrabiają w takiej przestrzeni żadnych patentów ).
o oring się nie boje , ale wiercić i gwintować no to już zegarmistrzowska sprawa, ja jednak będę próbował cos tam przytwierdzić za pomocą tiga (tzn poproszę kumpla),
a tak dla potomnych napisze ze mimo wielkiego podobieństwa w gaźnikach z 3aj a 3tb ,dysze te różnią się.
właśnie Gacku próbować rękami i bitem będzie prowadzić do poparzenia ,a mój śrubokręt kątowy to tak mało solidny jest.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 27 maja 2016, 21:50
autor: Gacek
W sumie jak sobie uzmysłowię ile wynalazków zapodałem - zastosowałem w tym sprzęcie - to kopara mi opada

.
A to jeszcze nie koniec

.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 06 wrz 2016, 14:20
autor: Gacek
https://zapodaj.net/33626523ed730.jpg.html kolejny patent zaliczony

teraz tylko poskładać i testować

.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 06 wrz 2016, 14:57
autor: qpa
Gacek masz delirkę? teraz byle gównem da sie fotkę zrobić
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 06 wrz 2016, 20:13
autor: fakir
i co te patenty mają dawać? 20 kunia więcej? Czy transformacje w EXC450r ?
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 07 wrz 2016, 04:22
autor: Gacek
Sorry gpa kolejny raz dałem ciała z fotami ale nie nosze aparatu fotograficznego z sobą a z telefonu raz to wychodzi a raz nie pewnie panujące oświetlenie ma istotne znaczenie (delirium jak na razie mi raczej nie grozi

)jak spożyje cały zapas absyntu to zostanie jeszcze na parę miesięcy winka w piwnicy

.
Co do pytania ?
fakir pisze:
i co te patenty mają dawać? 20 kunia więcej? Czy transformacje w EXC450r ?
Sam sobie zadałem podobne pytanie

a najprostszą metodą aby uzyskać odpowiedz jest wypróbowanie przetestowanie czegoś

.
Pewne jest jak dla mnie na obecną chwilę jest to - że więcej "piepszenia" przy składaniu tego do kupy

.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 07 wrz 2016, 04:37
autor: Gacek
Ogólnie to co taki patent wnosi poczytać można tu
http://www.boyesen.com/news_detail.php?id=23 .
A aby przekonać się realnie ... to chyba dla wszystkich jasne
.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 07 wrz 2016, 10:37
autor: Gacek
Z pełną świadomością powiem tak - polecam ten patent

.Wystruganie takich blaszek to parę godzin roboty praktycznie żadne koszty skutki są odczuwalne moze nie w takich procentach jak podaje boyesen tylko ,mała uwaga jak ktoś oczekuje ze po takim swapie xt zacznie łazić mu jak 450 KTM to lepiej od razu zakupić takowy

.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 07 wrz 2016, 17:54
autor: wiewior298
nie wiem Gacek skąd ty bierzesz takie gadgety ale to naprawdę jest ciekawe

. Trochę o tym poczytałem i to chyba naprawdę działa

i znalazłem coś w ten deseń na allegro
http://allegro.pl/splitstream-power-win ... 57460.html i jak koza będzie na chodzie to też chyba zmontuje sobie

Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 17 wrz 2016, 11:30
autor: Gacek
wiewior298 pisze:nie wiem Gacek skąd ty bierzesz takie gadgety ale to naprawdę jest ciekawe

. Trochę o tym poczytałem i to chyba naprawdę działa

i znalazłem coś w ten deseń na allegro
http://allegro.pl/splitstream-power-win ... 57460.html i jak koza będzie na chodzie to też chyba zmontuje sobie

Jest taka amerykanska stronka - urząd zajmujacy się legalizacją patentów , np w tym zródle znalazłem odpowiedz dlaczego ohlins jest taki drogi ( ta firma w konstrukcjach swoich zawieszen uzywa rozwiazań które są opatentowane wiec w swietle prawa jest zmuszona bulić autorowi patentu spory grosz )nastepnie te koszty przerzuca na potencjalnego odbiorcę kupujacego ich produkty .Ja sobie takie rozwiazania po prostu lubię testowac

.