Strona 19 z 132
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 29 sie 2013, 10:37
autor: Gacek
Witam
Panowie jakich używacie " ustawień " położenia dla dźwigni biegów i hamulca aby wygodnie używać motocykla w pozycji stojącej i siedzącej ? ja nie umiem odnaleźć konsensusu

.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 30 sie 2013, 07:59
autor: mirecki
Nie przejmuj się ja też mam niedoregulowane. Z biegami jako tako doszedłem do porozumienia ale do hamulca muszę nogę lekko przestawiać na stojąco, zwłaszcza że mam już trochę pokiereszowaną dźwignię i wąskie podnóżki. Z hamulcem powiem Ci jest jeszcze taka sprawa, że jak masz już wychełtaną dźwignię - w sensie oś i połączenie z cięgnem - to ci to powoduje automatycznie duży martwy skok pedału i słabe dawkowanie. Mi dochodziło do 10 cm skoku bez reakcji ale się wku***łem, zatulejowałem na nowo i dźwignie i ćięgno, wstawiłem nowe ciasne sforznie i teraz czubkiem buta smyram i jest efekt. A z ustawieniami to sprawa mocno indywidualna - zależy jaki but i jaki styl jazdy, jaka pozycja stopy itp. W każdym razie zawodowych setów z tego nie zrobisz - musisz kombinować pod siebie tymi dwiema śrubkami aż trafisz

.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 31 sie 2013, 14:06
autor: gruby33
Mam pytanie o tą część pod kanapą co zbiera powietrza do airboxa widoczną na poniższym zdjęciu. przy niej jest po prawo takie zagięcie, które idzie do tyły pod kątem 90st. (oznaczone czerwoną strzałką) i nigdzie to nie jest podłączone. Więc po co ta komora jest?
Pytam bo nazbierało mi się tam po zalaniu wody i nie mogę jej przez tą małą dziurkę wylać. I do tego na łączeniu zaczęła pękać. Więc jeśli to nie jest do niczego potrzebne to czy można to oderwać i dziurę z boku po tym zaślepić?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 01 wrz 2013, 10:12
autor: Gacek
mirecki pisze:Nie przejmuj się ja też mam niedoregulowane. Z biegami jako tako doszedłem do porozumienia ale do hamulca muszę nogę lekko przestawiać na stojąco, zwłaszcza że mam już trochę pokiereszowaną dźwignię i wąskie podnóżki. Z hamulcem powiem Ci jest jeszcze taka sprawa, że jak masz już wychełtaną dźwignię - w sensie oś i połączenie z cięgnem - to ci to powoduje automatycznie duży martwy skok pedału i słabe dawkowanie. Mi dochodziło do 10 cm skoku bez reakcji ale się wku***łem, zatulejowałem na nowo i dźwignie i ćięgno, wstawiłem nowe ciasne sforznie i teraz czubkiem buta smyram i jest efekt. A z ustawieniami to sprawa mocno indywidualna - zależy jaki but i jaki styl jazdy, jaka pozycja stopy itp. W każdym razie zawodowych setów z tego nie zrobisz - musisz kombinować pod siebie tymi dwiema śrubkami aż trafisz

.
luzów to u mnie nie ma specjalnych w sumie

wy-spawałem (a raczej wyheftałem )większe szersze podnóżki delikatnie obniżone do oryginału , zobaczę na ile się to sprawdzi
http://imageshack.us/photo/my-images/198/iauk.jpg/ .
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 02 wrz 2013, 20:37
autor: gruby33
Ma ktoś jakąś radę na wycierającą się ramę z farby/lakieru po kanapą na wysokości kierowcy?
Bo jest cała wytarta, aż żywa stal jest. Malowałem już to 2 razy ale i tak po ok. 200-300km jest to samo. Nalepiłem też taką taśmę piankową budowlaną 0.5cm. Pomogło ale tylko na trochę dłużej bo po 1000km taśma się spłaszczyła i przetarła.....
U was też tak jest? Macie jakieś rady bo malowanie co 200km nie jest najciekawsze, a zostawienie tego też nie bo po paru dniach zaczyna rdzewieć.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 05 wrz 2013, 18:24
autor: Gacek
gruby33 pisze:Ma ktoś jakąś radę na wycierającą się ramę z farby/lakieru po kanapą na wysokości kierowcy?
Bo jest cała wytarta, aż żywa stal jest. Malowałem już to 2 razy ale i tak po ok. 200-300km jest to samo. Nalepiłem też taką taśmę piankową budowlaną 0.5cm. Pomogło ale tylko na trochę dłużej bo po 1000km taśma się spłaszczyła i przetarła.....
U was też tak jest? Macie jakieś rady bo malowanie co 200km nie jest najciekawsze, a zostawienie tego też nie bo po paru dniach zaczyna rdzewieć.
- wyspawaj sobie z nierdzewy jak cię drażni - lub zrób porządek z luzami pasowaniami typu bak stelaż itp itd

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 06 wrz 2013, 20:40
autor: zaczekaj
Panie i Panowie
Przy zmianie napędu prawdopodobnie nie została założona taka śrubka przy wahaczu, trzymająca ponoć koło.
Gdzie mogę dokupić takową, ewentualnie co dopasować zamiast tego, koło mi jeszcze nie odleciało ?
Na zdjęciu zaznaczyłam o co mi chodzi.

Skoro już o śrubkach mowa to zgubiłam jedną śrubkę od rączek pasażera. Jakiś zamiennik, czy tylko pani Yamaha?
I Zgubiłam też jedną śrubkę od pokrywy rozrusznika. I to samo pytanie? Mogę zastąpić inną?

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 07 wrz 2013, 08:36
autor: qpa
Wszystko w sklepie ze śrubami koszt do 2zł
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 09 wrz 2013, 21:21
autor: Aruś
Gacek jak Ty zmieniasz te biegi tym małym czymś

A wyspawałeś to ładnie

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.
: 09 wrz 2013, 22:54
autor: Gacek
Sam nie wiem - wiem ze mam dosyć tego motocykla

zrobiła się wreszcie odp pogoda a ja rozdłubałem gnoja

Te oryginalne połozenie setów jakoś mi nie pasuje nawet jak cofnę stopę do optymalnej pozycji to czubkami butów haczę o wajchę biegów

mam 44 rozmiar stopy buta mam 45 (nie wiem obciąć ludziki

).
Jak wsadzę ogr długość to zgniatam trzymając nogami moto dźwignie biegów do kapy i następuje stop z zmianą pozycji biegu

.