Strona 3 z 3
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 17 kwie 2015, 22:25
autor: Gacek
Czy w ttr gaźnik nie posiada śruby regulującej max położenie - rozwarcie ? po co dłubać się z elektroniczną odcinką skoro można to zrobić reg .ustawieniem gaźnika

.
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 10:23
autor: rafalski
jeżeli masz takowy w xt to pokaż na rysunku który to może być? to jest gaźnik od ttr
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 10:58
autor: qpa
nr 18
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 11:11
autor: glina
Tak jak piszę qpa, to jest na zewnątrz przy elemencie, w którym montuje się linki gazu.
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 13:12
autor: rafalski
ok sprawa wyjaśniona dzięki Panowie

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 15:04
autor: Pawlo
To nie zmienia faktu, że kręcąc tą śrubką nie uzyskasz tego co chcesz osiągnąć

Chyba, że zamienisz ori śrubkę na przynajmniej 2x dłuższą i pogodzisz się z mniejszą mocą

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 19:27
autor: rafalski
Pawlo pisze:To nie zmienia faktu, że kręcąc tą śrubką nie uzyskasz tego co chcesz osiągnąć

Chyba, że zamienisz ori śrubkę na przynajmniej 2x dłuższą i pogodzisz się z mniejszą mocą

masz rację
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 20:13
autor: Gacek
rafalski pisze:Pawlo pisze:To nie zmienia faktu, że kręcąc tą śrubką nie uzyskasz tego co chcesz osiągnąć

Chyba, że zamienisz ori śrubkę na przynajmniej 2x dłuższą i pogodzisz się z mniejszą mocą

masz rację
ciekawe w którym miejscu
moc silnika to siła (moment obr) x obroty przeliczone w jednostce czasu .
Niestety moment obrotowy nie przebiega liniowo w stosunku do obrotów wiec jak masz obawy ze ci tłok wyskoczy przez cylinder
to redukcja nie powinna wpłynąć na straty mocy bo i tak piec nie osiąga ich na marginalnie wysokich obrotach tylko sporo niżej

.
Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 21:00
autor: Pawlo
Gacek, nie kumam twojego toku myślenia i chyba nie zrozumiałeś do czego nawiązuję, co ma piernik do wiatraka?

Chcesz ograniczyć max. obroty ogranicznikiem przepustnicy? Odkręć manetkę do połowy na biegu jałowym i dla porównania do połowy w czasie jazdy na np. 4 biegu, zdaj relację z osiąganych obrotów

Żeby silnik nie wkręcił się w okolicę odcinki na biegu jałowym lub np. w momencie uślizgu koła trzeba by mocno ograniczyć otwarcie przepustnicy, a to będzie strzał w kolano, bo sami wykastrujemy sobie sprzęt i w momencie pełnej przyczepności nie będzie czym jechać.
Dla mnie to i tak temat bez sensu, ten silnik na wyższych biegach nie ma siły ciągnąć do odcinki, pomijając fakt, że trzeba być głuchym, żeby nie słyszeć jak silnik prosi o zmianę biegu

Re: Sprawdzenie modułu TTR 600
: 19 kwie 2015, 21:45
autor: Gacek
Ja też nie czuję do końca tego problemu
rafalski pisze:I mnie chyba dotknął problem modułu, a więc moto to tt600r z 2002 roku, a mój problem z nim to taki, że nie ma odcięcia zapłonu, tzn nie odcina przy maksymalnych obrotach. mogę go wkręcać do oporu i nie ma tego charakterystycznego przerywania. ktoś się spotkał z takim problemem?

moze faktycznie kolegę dotknął problem modułu (a raczej powinien dotyczyć jego ttr )

.
Może uściślę (nie zawsze ujmuję sprawy prawidłowymi słowami )
Gacek pisze:
moc silnika to siła (moment obr) x obroty przeliczone w jednostce czasu .
Niestety moment obrotowy .
od tego miejsca : bardziej chciałem wskazać że moc nie przebiega liniowo miedzy momentem a obrotami silnika i kręcący się wysoko silnik nie koniecznie chodzi pełną mocą - to miałem na myśli wiec jak ktoś ma obawy o zbyt wysokie obroty to spokojnie można wyregulować uciąć na gaxniku i bedzie to bez wpływu na ogólną moc (tyle ze nie na poziomie jakiegoś chorego skręcenia ).