lparking pisze:Witam
Dopiero dzisiaj miałem możliwość rozgrzania silnika oraz regulacji i u mnie również regulacja gaźnika nie przebiega tak jak w instrukcji.
Mianowicie po wykręceniu śruby mieszanki o 1,5 obrotu i zmniejszeniu obrotów pokrętłem przy gaźniku do minimum, dalsze odkręcanie śruby mieszanki nic nie daje. Obroty nie wzrastają tak jak powinny wg tego co piszą na forum.
Przy śrubie mieszanki wykręconej o 2 obroty i ładnie pyrkającym silniczku odkręcenie manetki skutkuje natychmiastowym zgaśnięciem... Co jest przyczyną? Za dużo powietrza?
Co przykręcić/co odkręcić?
a jak w instrukcji przebiega regulacja mieszanki dla twojego typu ? bo dla mojego typu to wg manuala wykręcam 2,5 do 3 i dopiero reguluję obroty śrubką położenia przepustnicy powietrza .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Zaczynałem od wykręcenia śruby mieszanki o 1,5 obr. żeby mieć większe pole manewru i dojść do serwisówkowych 2,5-3,0 obr.
Myślałem, że obroty będą się odczuwalnie zwiększać niestety zmiana jest na tyle delikatna że nawet jej nie zauważałem.
Skończyłem ustawianie na 3,25 obrotu i silnik pracuje ładnie i już prawidłowo reaguje na dodawanie gazu (nie gaśnie).
Niestety pojawił się kolejny problem: silnik gaśnie po wrzuceniu jedynki (stopka podniesiona, chyba że coś czujnik szwankuje). Czy może być to spowodowane tym, że wymieniłem olej i np. sklejają się tarcze czy coś?
Moim zdaniem to bardziej czujnik stopki - rozwarcie jego obwodu powoduje odcięcie zapłonu przy wrzuconym biegu , ale to wcale nie musi byc na czujniku wystarczy ze na obwodzie będzie coś co spowoduje brak przepływu i krew zaleje największego speca .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Przeczyściłem czujnik i posprawdzałem kabelki czy jakiegoś nie odpiąłem składając motocykl i już jest dobrze. Biegi wchodzą.
Niestety motocykl nie chce odpalić od kopa. Co może być przyczyną? Śruba mieszanki jest na 3,25obr. Ssanie wyciągam do połowy. Czy winna może być np. za słaba iskra?
Jak mi stoi dłużej moto , i powstaje problem z odpaleniem to po prostu wykręcam świecę podgrzewam palnikiem wlewam krztynę świeżej wachy i skutkuje (nie wiem co jest grane ale zimą te nasze paliwo kiepsko się spisuje) a moze juz kompresja nie ta .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Świeca jest nadal okopcona, więc główny problem pozostał, wyczyszczenie gaźnika poprawiło jedynie samo działanie silnika po odpaleniu, bo chodzi dużo ładniej i na niższych obrotach, na których poprzednio się krztusił.