Re: Koła zębate rozrządu i ślizgi łańcuszka.
: 11 lut 2015, 18:26
3 sekundy grzania palnikiem acetylenowym, głośne PYK i magneto zeszło. Naprawdę skuteczny sposób
Znaczniki na kołach się idealnie zgadzają a napinacz na 3 ząb wskoczył, więc jestem zadowolony
Jak ocenić stan ślizgów? Wizualnie jest OK, ten od strony napinacza jest lekko przytarty, około 0.3mm na grubości. Nie wiem czy to duża wartość, może ktoś się orientuje i mógłby podpowiedzieć? Ten drugi ślizg ma takie poprzeczne kreski/nacięcia na powierzchni i są one widoczne, więc stawiam, że skoro ich nie wytarło, to jest jest OK. W manualu jest tylko napisane, że wymienić gdy są zużyte albo uszkodzone i właśnie nie wiem jak ocenić ich stopień zużycia.


Jak ocenić stan ślizgów? Wizualnie jest OK, ten od strony napinacza jest lekko przytarty, około 0.3mm na grubości. Nie wiem czy to duża wartość, może ktoś się orientuje i mógłby podpowiedzieć? Ten drugi ślizg ma takie poprzeczne kreski/nacięcia na powierzchni i są one widoczne, więc stawiam, że skoro ich nie wytarło, to jest jest OK. W manualu jest tylko napisane, że wymienić gdy są zużyte albo uszkodzone i właśnie nie wiem jak ocenić ich stopień zużycia.