Strona 3 z 3

Re: Remont silnika XT 600 1992

: 30 cze 2016, 09:51
autor: qpa
Bierz wał w rękę i nowe łożysko, jedz do serwisu moto zrobią Ci to w 15 minut za 20 pln

Potem wała do zamrażarki i wkładasz go razem z łożyskiem w lewa połówkę

Re: Remont silnika XT 600 1992

: 30 cze 2016, 12:34
autor: zielin
czyli rozumiem lewa strone wciskamy lozysko na wal,pozniej kolo zebate rozrzadu i wkladamy to do polowki a prawe lozysko wciskamy w karter?

Re: Remont silnika XT 600 1992

: 25 lip 2016, 13:56
autor: zielin
Nie odzywałem się bo szukałem paru części i bylem na wakacjach. Dzisiaj wziąłem się za składanie. Podgrzalem gniazdo łożyska w karterze i zacząłem spolawiac połówki. Zeszły się lekko na samym końcu ściągnąłem śrubami. Po skrecebiu wszystkich śrub wal obraca się lekko a w jednym miejscu duży opór trzeba przekręcić kluczem. Dałem olej na nowe łożyska próbowałem rozchodzic i ciągle to samo.. Wal- przeciwwaga ustawione dobrze.

Re: Remont silnika XT 600 1992

: 25 lip 2016, 21:03
autor: zielin
Wal bylo trzeba stuknac gumowym mlotkiem aby sie przesunal minmalnie i lata ok :) tylko jest inny problem.. Zmieniacz biegów ten koszyk w który wchodza wodziki bardzo ciasno mi wchodzi w karter, az wyrobilo minmalnie gniazdo. Po zlozeniu nie bylo biegów, rozebralem połówki aby sprawdzic co jest .. Ten zmieniacz siedzial bardzo ciasno, w karterze idzie jakas tulejka, dystans a pozniej na to nachodzi ten zmieniacz? Chodzi mi w tej połowce co jest czujnik od luzu.

A co do tej zaslepki od walka zdawczego to gdzie to dokladnie idzie??