Strona 3 z 4
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 08 sie 2017, 20:03
autor: hondzior
Szczeże to nawet nie patrzyłem co jest nabitnabyte na te ogniwa. Ale narazie śmiga wzorowo, a za tą cenę to myślę że jest git i że chłamu nie robią. Ale wszystko czas pokaże.
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 10 sie 2017, 12:17
autor: Krynin
Rozrząd już zamówiony

Dodam tylko małe sprostowanie że rabat za wiek obowiązuje jedynie poza sezonem(Od listopada do lutego) to jest oficjalne info on sprzedawcy w salonie
Tak czy siak cena u nich to 160zł więc i tak się opłaca
Pozostaje mi kupić nowy tłok i śmigać na szlif.
Czy ktoś się spotkał z tłokmi TKRJ w rozmiarze większym niż 96,25? Bo nie wiem czy pod ten rozmiar robić szlif czy szukać 96,50?
PS. Potrzeba matką wynalazków

Stojak na silnik z różnych odpadków
http://imgur.com/PBdFfLo
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 10 sie 2017, 12:37
autor: ArturS
W PL TKRJ występuje do 96.25mm. Jeśli ma być większy, to pozostaje np. Prox
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 10 sie 2017, 12:39
autor: Krynin
Artur napisałem PW
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 14 sie 2017, 23:36
autor: Krynin
Mam już wszystkie części i w środę śmigam na szlif pytanie tylko jakie ma być pasowanie tłoka TKRJ?
Czy coś jeszcze powinienem wymienić robiąc remont góry? (Mam nowy rozrząd,tłok z duperelami,Uszczelki)
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 16 sie 2017, 18:27
autor: Krynin
Pomoże ktoś? Tłok i cylek już w szlifierni wstępnie ustaliliśmy że zrobią go na 0.07 pasowanie czy to dobry wymiar czy tkrj ma być z innym pasowaniem? Mam czas na odpowiedź do jutro do 10 rano w innym wypadku robią na 0.07
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 16 sie 2017, 18:43
autor: Gacek
Kupiłeś tłoka i nie masz na opakowaniu opisanego pasowania ?

.manual dla cisnieniowo odlewanego OEM okresla nominalne pasowanie na poziomie 0.05 limit zużycia >0.1 myśle ze 0.07 dla TKJR to deko za luźno .Na tym forum tylu ludzi upala na TKJR ze to bedzie delikatna porażka jak nie uzyskasz konkretnej odpowiedzi

.
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 16 sie 2017, 20:15
autor: Krynin
No właśnie to jest dziwne bo nie ma wymiaru nigdzie na pudełku ani tłoku. Jedyne info to jaki to tłok i jaki rozmiar jego względem oryginału
Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 16 sie 2017, 23:02
autor: Krynin
W końcu znalazłem dobry manual po angielsku i wg niego powinno być 0.045-0.065 więc chyba najbezpieczniej będzie zrobić 0.06. Dziwne to bo dla wossnera było to aż 0.07-0.08 (wiem że on jest kuty) trochę słabo że w sumie to chyba 3 osoby coś mi pomogło a jest nas prawie 2500.
Jutro jeszcze się okaże czy nie muszę robić większego remontu bo coś mi nie pasuje korba a raczej jej ruchy na boki i teraz wyczytałem że max 0.8-1mm jak będzie więcej to się chyba załamię bo jak go kupowałem to był podobno po remoncie a pojeździłem nim aż 500km w rok

Re: [XT600]Pomoc przy remoncie
: 17 sie 2017, 05:14
autor: Gacek
To nie wygląda tak kolorowo dla zwykłego " zjadacza miski ryżu " .
Serwisów ka to jedno a realia to drugie

.
Szlifiernia tez ci raczej nie zrobi idealnie co do sety

jak byś chciał .
Aby skutecznie się odnieść należało by posiadać przyrządy pomiarowe i wykonać te pomiary w określonych warunkach otoczenia (zakłady , firmy dbające o dokładność obróbki pracują w klimatyzowanych pomieszczeniach w których panuje ustalona temperatura )aby zachować adekwatną dokładność obróbki.
To co powinieneś zrobić po szlifie to umyć dobrze cylinder ,dla organoleptycznego obadania zamontować w cylku pierscienie i pomierzyć na rożnych wysokościach luz zamkowy . Będziesz mniej więcej wiedział na czym stoisz.
Zwróć tez uwagę na kąt rys honowania bo moze sie zdarzyć ze zakład szlifuje jakąś partię i operator nie zmienia posuwu i leci jednymi parametrami wszystko co mu dali do roboty

.