Strona 3 z 4
Re: Oznaczenie "3TB"
: 28 wrz 2012, 16:06
autor: barteq
Dzis probowalem i przy mocnym poderwaniu przodu cos tam idzie w góre.
Jak sie pogoda zepsuje to zagladne w gaźniki na dysze i dam znac jakie w nim siedzą.
Mam juz mały plan: wstawic troche wieksze, zmienic zebatke z tylu no i cos z tym wydechem zrobic.
Re: Oznaczenie "3TB"
: 28 wrz 2012, 16:46
autor: ArturS
barteq pisze:Dzis probowalem i przy mocnym poderwaniu przodu cos tam idzie w góre.
Jak sie pogoda zepsuje to zagladne w gaźniki na dysze i dam znac jakie w nim siedzą.
Mam juz mały plan: wstawic troche wieksze, zmienic zebatke z tylu no i cos z tym wydechem zrobic.
Zmiana zębatki na dużo większą równa się zmianie łańcucha. W razie czego Olek wprowadził jakąś taniość do oferty, wiec służę pomocą

choć osobiście jestem za DID/RK.
Re: Oznaczenie "3TB"
: 28 wrz 2012, 21:24
autor: Gacek
Można wrzucić 14 z na przód i będzie poprawa bez potrzeby wymiany łańcucha tylko ślizg prędzej poleci .
Sam stanę przed dylematem dopasowania przełożeń , na 17 ostatnio używałem 15 /46 i w terenie delikatnie za szybko ganiał mimo to slajdem leci nawet nie przy pełnym gwizdku ( jak dla mnie nie do opanowania ).W końcu muszę wrzucić 18 i chyba wsadzę na początek z przodu 14 aby poczuć co i jak . Ciężko mi się zdecydować teraz na jakąś oponę

jest tego tyle na 18 ze czapa siada zanim zakupię coś sensownego zaliczę hasiok u znajomego zmienia opony co 3 wypady do lasu jak na takiej używce złapię kontakt z glebą to pomyślę o tym i owym .
Re: Oznaczenie "3TB"
: 29 wrz 2012, 06:00
autor: ArturS
Z przodu mieści się 17?

Myślałem, że ponad 15 to już będzie gruba przesada - w sensie za mało miejsca na łańcuch. Jeśli nie, to cacy
Gorzej, że najpierw muszę zrobić porządek z wałkiem zdawczym (zaspawana nakrętka)

Re: Oznaczenie "3TB"
: 29 wrz 2012, 06:42
autor: Gacek
Najmocniej przepraszam

pisząc 17 - 18 miałem na myśli średnicę obręczy a nie ilość zębów .
Re: Oznaczenie "3TB"
: 29 wrz 2012, 06:53
autor: ArturS
A to szkoda

Niemniej widzę, że 16z są dostępne, więc zaryzykuję. 14z grzecznie czeka na półce

Ciekawe jak jeden ząb wpłynie na prędkości obrotowe przy tej samej prędkości. W KLE na VI biegu taka zmiana daje ok 500obr. różnicy, więc jak schodzę z 17 na 15 to jest przepaść. 15/45 przy kole 18 to tanie "wszystko i nic" - na teren biegi za długie, na asfalt za krótkie, choć poniżej 70km/h wbicie V nie jest zdrowe dla skrzyni. Przydałoby się VI biegów, inaczej zestrojonych. W KLEkocie pod tym względem było cacy.
Re: Oznaczenie "3TB"
: 30 wrz 2012, 07:53
autor: Kula
a ja miałem XT 600 3TB z 92r
Re: Oznaczenie "3TB"
: 02 paź 2012, 19:22
autor: Gacek
Z informcji na jakie się do tej pory natknąłem wszystkie modele po rocznej przerwie w produkcji nosiły już symbol 3tb + w zależności od wersji i rynku rożne literki

.
Re: Oznaczenie "3TB"
: 03 paź 2012, 05:49
autor: ArturS
Zgadza się. 3UW to też 3TB, tylko trochę skastrowane.
Re: Oznaczenie "3TB"
: 06 paź 2012, 14:06
autor: paweuo
ArturS pisze:Zgadza się. 3UW to też 3TB, tylko trochę skastrowane.
Czy poza ogranicznikiem na manetce i zdławionym tłumikiem były jakieś inne blokady w 3UW?