
XT 600 Z 3AJ
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: XT 600 Z 3AJ
Za dużo tu spamu, Artur dawaj jakieś fotki 

- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: XT 600 Z 3AJ
w odróżnieniu od ciebie nie upadłem na mózgCOBO pisze:Rozumiem że korzystałeś z usług jednej i drugiej firmy i stąd twoja opinia.



אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: XT 600 Z 3AJ
pitu pitu, a tu siostra bliźniaczka do Arturowej została oficjalnie objeżdżona

Zawias robi robotę. Miejsca w których na 43F z przednim zawiasem 1VJ przelatuję na granicy możliwości tego zawieszenia i czuję to wybitnie na rękach mogę przefrunąć na 3AJ z dużo większą prędkością i praktycznie nie odczuwając żadnych oznak ze strony zawieszenia, że to dla niego jest jakiś wyczyn (czytaj: zapewne da radę jeszcze szybciej i ostrzej pojechać)...
Zaś dupowatość ori zawiasu 43F wyszła ostatnio na jednym z podjazdów w moim ulubionym wąwozie, gdzie gdybym miał lepszy zawias spokojnie wylądowałbym i pojechał dalej... a tak zatrzymałem się na sąsiednim drzewie łamiąc błotnik i kilka innych elementów.

Zawias robi robotę. Miejsca w których na 43F z przednim zawiasem 1VJ przelatuję na granicy możliwości tego zawieszenia i czuję to wybitnie na rękach mogę przefrunąć na 3AJ z dużo większą prędkością i praktycznie nie odczuwając żadnych oznak ze strony zawieszenia, że to dla niego jest jakiś wyczyn (czytaj: zapewne da radę jeszcze szybciej i ostrzej pojechać)...
Zaś dupowatość ori zawiasu 43F wyszła ostatnio na jednym z podjazdów w moim ulubionym wąwozie, gdzie gdybym miał lepszy zawias spokojnie wylądowałbym i pojechał dalej... a tak zatrzymałem się na sąsiednim drzewie łamiąc błotnik i kilka innych elementów.

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: XT 600 Z 3AJ
Masz może jakiś filmik gdzie słychać jak ten Laser dudni ?
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: XT 600 Z 3AJ
Majówka udana
Pojeżdżone offem wokół Wrocławia na prawie 300km w towarzystwie TT600E i huski TE610ie

Jadąc w tamtą stronę cały czas miałem jeden problem, który spędzał mi sen z powiek. Otóż od ostatniej dalszej przejażdżki teresa cierpiała na ogniste marchewy przy hamowaniu silnikiem. Ze trzy razy ściągałem i czyściłem gaźniki, dwa razy sprawdzałem zawory, przejrzałem instalację elektryczną, zmieniłem całe paliwo i dolałem środek na wiązanie wody. I nic, cały czas strzelał. Oczywiście czarne myśli, że może trzeba będzie zrzucać silnik i zaglądać w głowicę i tłoczysko... Ale nagle mnie coś natchnęło żeby sprawdzić pierdołę, której w ogóle nie brałem pod uwagę - postanowiłem sprawdzić czy dobrze jest dokręcony kolektor. I... kufa luźny jak szmata
Najwyraźniej uszczelki się ułożyły, a miszczu kontrolnie dokręcał wszystko, tylko nie to
Po tym jest już wsio ok
W weekend nawinięte ponad 600km, przetestowany rogal, narzędziówka na błotnik i namiot przypadkiem koloru "pod teresę"


Przejechałem się TT600E - waga robi swoje, teresa zdecydowanie gorzej idzie. Później przejechałem się husqvarną i... zaniemówiłem
Chwila nieuwagi i 120km/h na leśnej przecince ledwo po ruszeniu. Na III biegu od pewnego zakresu obrotowego dostaje takiego kopa, że jak tylny lać złapie przyczepność, to przód wędruje ku górze
Dół też mocny jak cholera. Ciekawe jak to się będzie sprawować.

Jadąc w tamtą stronę cały czas miałem jeden problem, który spędzał mi sen z powiek. Otóż od ostatniej dalszej przejażdżki teresa cierpiała na ogniste marchewy przy hamowaniu silnikiem. Ze trzy razy ściągałem i czyściłem gaźniki, dwa razy sprawdzałem zawory, przejrzałem instalację elektryczną, zmieniłem całe paliwo i dolałem środek na wiązanie wody. I nic, cały czas strzelał. Oczywiście czarne myśli, że może trzeba będzie zrzucać silnik i zaglądać w głowicę i tłoczysko... Ale nagle mnie coś natchnęło żeby sprawdzić pierdołę, której w ogóle nie brałem pod uwagę - postanowiłem sprawdzić czy dobrze jest dokręcony kolektor. I... kufa luźny jak szmata




Przejechałem się TT600E - waga robi swoje, teresa zdecydowanie gorzej idzie. Później przejechałem się husqvarną i... zaniemówiłem


- Kula
- Po ośki w błocie
- Posty: 623
- Rejestracja: 25 sty 2010, 19:11
- Motocykl: XR 400R
- Lokalizacja: Sadłuki
Re: XT 600 Z 3AJ
Artur nie chcesz Ty tej swojej Tenerki sprzedać? 

Motorynka -> Simson S51 -> Suzuki Dr 125 SE -> Honda Varadero 125 -> Pełnoletnia Yamaha XT 600 -> XR 400R
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: XT 600 Z 3AJ
Teraz to bidula musi mnie powozić kolejne 30-40kkm 

- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: XT 600 Z 3AJ
Co to za namiot masz? Sam się zastanawiam nad kupnem czegoś podobnego bo większy często robi za zbędny balast.
Dzisiaj buszowałem w Dekatlonie ale nic ciekawego nie zwróciło mojej uwagi.
Dzisiaj buszowałem w Dekatlonie ale nic ciekawego nie zwróciło mojej uwagi.
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: XT 600 Z 3AJ
A mi możesz napisać trochę więcej o rogalu i narzędziówce na błotnik 

-
- Lubiący błoto
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 sie 2013, 18:57
- Motocykl: XT 600E 3TB 99r
Re: XT 600 Z 3AJ
ArturS, czy włożenie takiego zawieszenia od TT S/E do 3TB wymagałby dużo rzeźby?
Rozumiem, że trzeba by najlepiej wymieniać cały przód czyli półki, lagi, koło oraz zacisk hamulcowy.
Czy trzeba przetaczać sztycę? Jak wygląda sprawa mocowań przedniego błotnika oraz stelaża pod zegary?
Sory za taki ostrzał pytaniami, ale jak zobaczyłem twoją
to ...
Rozumiem, że trzeba by najlepiej wymieniać cały przód czyli półki, lagi, koło oraz zacisk hamulcowy.
Czy trzeba przetaczać sztycę? Jak wygląda sprawa mocowań przedniego błotnika oraz stelaża pod zegary?
Sory za taki ostrzał pytaniami, ale jak zobaczyłem twoją
