Nie no luz, piszę Ci tylko jakie mam odczucia. U mnie piec był niby zdrowy, ale po tym swapie góry to inny świat. Jutro wyciągnę z garażu 3AJ i porównam...Gacek pisze:Mazi absolutnie nie podważam tego co zapodajesztrudno abym śmigając wirtualnie na you tubie twoim motocyklem mogł cokolwiek stwierdzić
.Jakies takie miałem wrażenia
po tym wszystkim dzisiaj wskoczyłem na swoją podjechaną brykę ,burze ,niskie ciśnienie sam się za pałę złapałem
ze nie idzie to jak w optymalnych warunkach
.
Osobiście meczy mnie bardziej to kiedy to moto idzie i ja nie wyrabiam wiec z tej perspektywy spojrzałem na temat.
Yamaha XT600 43F
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Yamaha XT600 43F
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Yamaha XT600 43F
Ciekawy temat. W sumie robiąc porządną generalkę można bez obaw pakować takie tłoczysko, ciekawe ile wtedy całość przejedzie.
Mazi, moim zdaniem teraz sprzęt aż się prosi o jakiegoś Keihina FCR
Myślę, że dobry gaźnik dopiero by rozbudził potwora. A te z Raptora to nawet dedykowane pod tą pojemność 
Mazi, moim zdaniem teraz sprzęt aż się prosi o jakiegoś Keihina FCR


-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Yamaha XT600 43F
Ramy ciął nie będę, pierdolę. To jest największy minus tego silnika - porąbany brak możliwości zainstalowania konkretnego, jednogardzielowego gaźnika.Pawlo pisze:Ciekawy temat. W sumie robiąc porządną generalkę można bez obaw pakować takie tłoczysko, ciekawe ile wtedy całość przejedzie.
Mazi, moim zdaniem teraz sprzęt aż się prosi o jakiegoś Keihina FCRMyślę, że dobry gaźnik dopiero by rozbudził potwora. A te z Raptora to nawet dedykowane pod tą pojemność
FCR41 robiłby robotę, ale i tak po lekkiej modyfikacji oryginalnych różnica jest. Trudno tylko powiedzieć ile w tym zasługi Wiseco, a ile dłubniętych gaźników, portingu kanałów dolotowych...
Te z Raptora nie podejdą P&P. Organoleptycznie tłok i pierścienie Wiseco budzą moje większe zaufanie niż TKRJ... a ile to przejedzie, trudno powiedzieć. Korba ma ciężej, to na pewno.
terenowiecc przejechał się, on coś może powiedzieć jak to fruwa.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
-
- Lubiący błoto
- Posty: 79
- Rejestracja: 13 maja 2016, 05:24
- Motocykl: TT 600 4gv 1994
- Lokalizacja: Rumia woj.Pomorskie
Re: Yamaha XT600 43F
mazi a co dłubałeś w gaźnikach ?? bo ja zastanawiałem się żeby wywalić podciśnieniowy i wstawić drugi mechaniczny i połączyć je
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Yamaha XT600 43F
chłopaki postawili fury przed sklepem aby tam zakupić - ( tu już nie wnikam w treść zakupówwiewior298 pisze:mazi a co dłubałeś w gaźnikach ?? bo ja zastanawiałem się żeby wywalić podciśnieniowy i wstawić drugi mechaniczny i połączyć je


אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Yamaha XT600 43F
Ta dokładnie, rzuciłem sprzęt o ścianę, terenowiecc postawił obok.Gacek pisze:chłopaki postawili fury przed sklepem aby tam zakupić - ( tu już nie wnikam w treść zakupówwiewior298 pisze:mazi a co dłubałeś w gaźnikach ?? bo ja zastanawiałem się żeby wywalić podciśnieniowy i wstawić drugi mechaniczny i połączyć je) dołóż sobie linkę na podciśnieniowa przepustnicę która będzie ci ją mechanicznie unosić i jak ogarniesz temat to się pochwal co ci z tego wynikło
Siedliśmy na glebie zjeść kabanosa, popić jakimś kefirem.
Podjechało trzech ślicznych jeźdźców na ślicznych, czystych moturach udając, ze nie widzą brudasów siedzących obok. Chuj tam.
Po jakimś czasie Pani wychodząca ze sklepu mówi do nas:
- co te wasze motory takie brudne, obok takie czyste stoją...
Mówię jej, że
- one tak mają wyglądać

Ona:
- Aha, bo tamte takie czyste
Ja:
- Przynajmniej widać kto miał większe przygody

Pani uśmiała się i poszła

Mieliśmy kilka okazji porównać 43F do LC4 620SC na Dellorto z pompkę przyspieszającą. Generalnie XT do 130kmph leciutko traci, ale to na prawdę nie jest duża różnica.
Tutaj mniej więcej widać jak to wygląda:
https://youtu.be/yVBmzOkMY4A?t=34
Różnice są mniejsze jak równo wystartujemy i dajemy równo ognia.
LC4 dużo żwawiej reaguje na gaz, ale w trakcie prób drogowych jedzie niewiele lepiej. Podobnie terenowiecc parę razy dzidował za Kolegą na LC4 i odczucia miał analogiczne.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: Yamaha XT600 43F
I to jest jak dla mnie kwintesencja wolności i smaku - kabanos popijany kefirem
.

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 14:49
- Motocykl: LC4620SC+EXC525+GSF1200
- Lokalizacja: Lublin
Re: Yamaha XT600 43F
cyt -"Mieliśmy kilka okazji porównać 43F do LC4 620SC na Dellorto z pompkę przyspieszającą. Generalnie XT do 130kmph leciutko traci, ale to na prawdę nie jest duża różnica." - ? ? ? Ciężko mi się z kolegą zgodzić. Miałem wcześniej xt 600 i kolega na LC4 620 SC odchodził znacznie a aktualnie jeżdżąc w ekipie z xtkami 600 (kilka egzemplarzy ) na Lc4 620 odjeżdżam a w szczególności doganiam (wtedy lepiej wiać) bezproblemowo nie kręcąc do końca . Może kwestia egzemplarza (przełożenia ,regulacje) albo ten wasz kolega na lc4 nie odkręcał. Pomimo tego że bardzo lubię xtki (cały czas poluję na 1vj albo 3 aj) uważam że pomiędzy nimi a lc4 jest przepaść.
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: Yamaha XT600 43F
Wcześniej XT też zostawało, po zmianach góry silnika nie ma przepaści o której piszesz.
Zerknij na filmik, widać jak to wygląda.
Zerknij na filmik, widać jak to wygląda.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi