Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 05 lip 2013, 20:34
Ok, nagdybalem juz wystarczajaco macie racje:) Jak bede mial pierwsze relacje z pola bitwy to sie odezwe.


Dziś spędziłem cały dzień na garażu, musiałem sporo rzeczy podreperować (jak kufa na złość na sam koniec dupła linka autodeko :] ).Pawlo pisze:...
Piekny, może skręć sobie przepustnice od podciśnieniowego, żeby szybciej się otwierała. Możliwe, że ci to pomoże
Od dawna się do tego przymierzałem, ale właśnie mnie przekonałeś i jutro robię to samo na próbęPiekny pisze:za to co się dzieje jak dupnie nagle na maxa![]()
Koło lata w góre jak wściekłe, a jak się zbiera, mam w nosie ile spali, dla zabawy mogę tak polatać.
Prawie się zgadza tyle że chodzi o Euro.Dzisiejszy kurs 4,14 x 477,47 = 1976 PLNMagic pisze:Dokładnie 477.47 PLN za TM34-B65
Oj, to prawda. Też odczuwam sporą różnicę.Gacek pisze:Ogólnie uwielbiam tę porę roku bo chłodniejsze powietrze dla mnie to najlepszy darmowy tuning polecam wszystkimbo czasami latem to się stresowałem czy nie przyszła już pora na remont
.
Czarno widzę możliwość wystrojenia takiego gaźnika, ale jakbyś dał radę to daj znaćJAWKA SIEDLCE pisze:Witajcie. A myśleliście o mechanicznych od starej gsxr?
jestem skłonny stwierdzić ze dostaje zimniejszą mieszankę która pod wpływem temp ulega większej kompresji - kompresja to nie to samo co stopień sprężania .Yamaha i Husaberg to z tego co wiem jedne z firm które stworzyły odwrócone silniki aby dodać tym modelom większego kopaJAWKA SIEDLCE pisze: A im chłodniej tym więcej powietrza silnik dostaje dlatego intercoler w silnikach z turbiną