Strona 5 z 17

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 05 lip 2013, 20:34
autor: MAĆKO
Ok, nagdybalem juz wystarczajaco macie racje:) Jak bede mial pierwsze relacje z pola bitwy to sie odezwe.
:biker:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 06 lip 2013, 09:56
autor: ralf
czekamy z niecierpliwoscia :slinka:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 14 lip 2013, 20:43
autor: Piekny
Pawlo pisze:...
Piekny, może skręć sobie przepustnice od podciśnieniowego, żeby szybciej się otwierała. Możliwe, że ci to pomoże ;)
Dziś spędziłem cały dzień na garażu, musiałem sporo rzeczy podreperować (jak kufa na złość na sam koniec dupła linka autodeko :] ).
Gaźniki dla "spróbowania" na kilka dni ustawiłem 1:1 a nie serwisówkowe 6mm, poleciał do rozpięcia "power cabel" z modułu zapłonowego, filtr powietrza i airbox wyczyszczony dokumentnie.
Co prawda nie regulowałem składu mieszanki dla takiej zabawy i po mikroskopijnym naciągnięciu przepustnicy dostaje za dużo paliwa i sie dusi, za to co się dzieje jak dupnie nagle na maxa :panika:
Koło lata w góre jak wściekłe, a jak się zbiera, mam w nosie ile spali, dla zabawy mogę tak polatać.
Jeszcze tylko robiony na zamówienie wydech z MG motorsportu - duuuuuży przelot + DBkiller i na ten sezon powinno być cacy :confetti:
Trololololo ja chce kółka supermoto...

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 14 lip 2013, 20:52
autor: Pawlo
Piekny pisze:za to co się dzieje jak dupnie nagle na maxa :panika:
Koło lata w góre jak wściekłe, a jak się zbiera, mam w nosie ile spali, dla zabawy mogę tak polatać.
Od dawna się do tego przymierzałem, ale właśnie mnie przekonałeś i jutro robię to samo na próbę :mrgreen:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 31 paź 2013, 13:48
autor: Kosmal
Magic pisze:Dokładnie 477.47 PLN za TM34-B65
Obrazek
Prawie się zgadza tyle że chodzi o Euro.Dzisiejszy kurs 4,14 x 477,47 = 1976 PLN :bananasaluta:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 31 paź 2013, 18:27
autor: JAWKA SIEDLCE
Witajcie. A myśleliście o mechanicznych od starej gsxr? a zakładał ktoś od cb 500?

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 31 paź 2013, 19:12
autor: Gacek
Ja miałbym ochotę sprawdzić silnik xt pracujący na pojedynczym mech gaźniku w końcu takie rozwiązanie panuje w xr 650 .
Xt ma dosyć dobry stosunek wielkości powierzchni zaworów do średnic kanałów gaźnika wiec gaźnik z 660 który podaje paliwo na 3 zawory to zbytek moim zdaniem .
Jak ktoś stawia moto na gumę to zauważył pewnie ze lekkie odkręcenie gazu ujęcie i następne podkręcenie powoduje ze moto bez użycia sprzęgła i szarpania za kierownicę łatwiej unosi przód .
Mogę tylko pisać o swoich odczuciach bo nigdy nie poddawałem swojego sprzęta zadnym pomiarom ale delikatna korekta kanałów ,końcówki wydechu daje odczucie jak by 2 uderzenia tłoka motocykl szybciej reagował na odkręcenie gazu .
Ogólnie uwielbiam tę porę roku bo chłodniejsze powietrze dla mnie to najlepszy darmowy tuning polecam wszystkim ;) bo czasami latem to się stresowałem czy nie przyszła już pora na remont :? .

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 31 paź 2013, 20:33
autor: Pawlo
Gacek pisze:Ogólnie uwielbiam tę porę roku bo chłodniejsze powietrze dla mnie to najlepszy darmowy tuning polecam wszystkim ;) bo czasami latem to się stresowałem czy nie przyszła już pora na remont :? .
Oj, to prawda. Też odczuwam sporą różnicę.
JAWKA SIEDLCE pisze:Witajcie. A myśleliście o mechanicznych od starej gsxr?
Czarno widzę możliwość wystrojenia takiego gaźnika, ale jakbyś dał radę to daj znać :)

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 01 lis 2013, 19:34
autor: JAWKA SIEDLCE
witajcie.Pawlo a weż je dostań towar deficyt (mechaniczne) z tego co pamiętam to jakiś model suzuki gsx 4 w rzędzie pracował na 2 gażnikach po jednym na 2 gary taka ciekawostka. A im chłodniej tym więcej powietrza silnik dostaje dlatego intercoler w silnikach z turbiną :roll:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 07 lis 2013, 06:20
autor: Gacek
JAWKA SIEDLCE pisze: A im chłodniej tym więcej powietrza silnik dostaje dlatego intercoler w silnikach z turbiną :roll:
jestem skłonny stwierdzić ze dostaje zimniejszą mieszankę która pod wpływem temp ulega większej kompresji - kompresja to nie to samo co stopień sprężania .Yamaha i Husaberg to z tego co wiem jedne z firm które stworzyły odwrócone silniki aby dodać tym modelom większego kopa :) .