Strona 5 z 6
Re: TT600R 2001r.
: 25 kwie 2020, 21:53
autor: stożunio
Z uwagi na brak oryginalnych zegarów postanowiłem zmotać pseudo wieżę na przyżądy. Wykonana z blachy alu. Docelowo ma pomieścić:
-licznik wielofunkcyjny Acewell 3100
-telefon (jako nawigacja)
-ładowarka usb i gniazdo zapalniczki
-termometr oleju
-kontrolki świateł/luzu (oryginalne)
Przednia lampa podniesiona i wysunięta do przodu. Wcześniej trudno ją bylo wyregulować, albo świeciła na błotnik (mam nieoryginalny z WR-ki) albo w niebo.
Dzięki podniesieniu lampy zyskałem miejsce na narzędziówkę montowaną do półek w miejsce plastikowych osłon na lagi. Tak się to prezentuje w całości. Na wybojach trochę się telepie ale nie ma tragedii. Jeszcze nie zabudowałem przyrządów bo czekam na przesyłkę z wtyczkami.

Re: TT600R 2001r.
: 26 kwie 2020, 04:04
autor: Tygrys
Cześć mam nadzieje ze butelkę po browku zabrales .Trochę dziwnie wygląda z tą podniesiona lampą ale liczy się przede wszystkim funkcjonalność.
Re: TT600R 2001r.
: 12 lis 2020, 15:41
autor: stożunio
Re: TT600R 2001r.
: 12 lis 2020, 15:50
autor: stożunio
Po kolejnej zerwanej lince automatycznego dekompresatora postanowiłem zmienić go na ręczny. Wystarczyła klamka hamulca rowerowego, kawałek pancerza oraz linka. Odpalanie motocykla od razu stało się łatwiejsze.
Wyposażony w powiększony bak Acerbisa oraz bagażnik własnej roboty byłem gotowy do wyjazdu na TET. Z roku na rok udaje mi się zmniejszać ilość bagażu. Tym razem wystarczył mi rogal Małyszka i 20-sto litrowy plecak na camelbaga i podręczne rzeczy.

Re: TT600R 2001r.
: 12 lis 2020, 15:55
autor: stożunio
Po powrocie z wakacji i dojechaniu starego Mitasa C-02 wymieniłem wreszcie tył na Michelin Tracker. Pomimo tego, że oponka nowa to miałem wrażenie, że zajechany C-02 lepiej gryzł glebę. CST 755 na przodzie po około 5kkm jazdy 50/50 straciły połowę bieżnika.

Re: TT600R 2001r.
: 08 kwie 2021, 20:07
autor: stożunio
Sezon w nowym roku rozpocząłem dość wcześnie, niestety zaczęło się od strat.
Przy odpalaniu kopka odbiła i piętą odłamałem kawałek zadupka. Jak wiemy nowe zadupki są już niedostępne. Mój był już podklejony żywicą ale i to nie uchroniło go od dezintegracji.
Boczek wyrzeźbiony z zadupka z tfu, KTMa SX.

Re: TT600R 2001r.
: 08 kwie 2021, 20:41
autor: stożunio
Postanowiłem podjechać na organizowany niedaleko mnie Rajd Wiosny.
Gdy wyścig się zakończył, pojechałem sprawdzić trasę. Po pierwszym zapoznawczym okrążeniu trochę za bardzo się rozochociłem i na zjeździe przeleciałem przez kierownicę

. W tym samym miejscu podobno jakiś zawodnik połamał nadgarstki. Ja wyszedłem bez szwanku, jednak w motorze rozbiłem czachę i moją pseudo-wieżę. Muszę przyznać, że moja konstrukcja była użyteczna przy nawigowaniu podczas jazdy turystycznej, jednak słabo sprawdzała się w ciężkim terenie i kwestią czasu było kiedy się rozleci.
Z dostępnością oryginalnych owiewek też jest problem. Kolega miał zbędną czachę z XT600 3TB, ale średnio się zgrywała z lampą.
Okazało się, że czacha z WR400 ma dokładnie taki sam otwór na lampę. Według mnie wygląda nawet lepiej niż oryginał.
Z nową owiewką i naprawionym zestawem zegarów wybrałem się do Krzeszowic.

Re: TT600R 2001r.
: 09 kwie 2021, 04:15
autor: Tygrys
A co się stało z dużym bakiem?
Re: TT600R 2001r.
: 09 kwie 2021, 05:59
autor: stożunio
Duży bak na dłuższe trasy. Na wycieczki w promieniu 100km i typowo w teren zakładam oryginalny.
Re: TT600R 2001r.
: 10 kwie 2021, 19:58
autor: Tygrys
Nie Masz problemów z chłodzeniem z duzym bakiem wszak tenerki miały chlodnice XT kierownice powietrza.