
Elektroniczny Termometr Oleju
-
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 mar 2017, 09:13
- Motocykl: XT600 E
- Lokalizacja: Kielce
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
Dawno, dawno temu miałem KR51/2, sentyment pozostał do dziś 

- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 303
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
https://s.click.aliexpress.com/e/cbXikETm
Chyba sobie sprawie.
Jest zegarek,obrotek i czujnik temperatury
Czujnik wydaje sie dosc maly moze by go upchnal jakos na srubach weza powrotu oleju do zbiornika w ttr
Jest tez wersja z czujnikiem na oczko jak ktos woli
https://s.click.aliexpress.com/e/CAX8nlO
Chyba sobie sprawie.
Jest zegarek,obrotek i czujnik temperatury
Czujnik wydaje sie dosc maly moze by go upchnal jakos na srubach weza powrotu oleju do zbiornika w ttr
Jest tez wersja z czujnikiem na oczko jak ktos woli
https://s.click.aliexpress.com/e/CAX8nlO
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 303
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
No i sobie kupilem.
Oryginalny chinski,jesli uda mi sie podlaczyc to bede mial za jednym zamachem termometr oleju,obrotek,zegarek i chyba licznik motogodzin.
Czujnik temperatury mam zamiar umiescic w podrzezbionej srubie weza powrotu oleju,a licznik umocuje jakos w okolicach kierownicy.
Obrotek jest na przewodzie indukcyjnym.
Kupowalem na black friday,z zestawem kuponow wyszedl 147 pln.


Oryginalny chinski,jesli uda mi sie podlaczyc to bede mial za jednym zamachem termometr oleju,obrotek,zegarek i chyba licznik motogodzin.
Czujnik temperatury mam zamiar umiescic w podrzezbionej srubie weza powrotu oleju,a licznik umocuje jakos w okolicach kierownicy.
Obrotek jest na przewodzie indukcyjnym.
Kupowalem na black friday,z zestawem kuponow wyszedl 147 pln.


-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
Fajny.
Obrotomierz, zegarek i termometr.
Ciekaw jestem czasu odswiezania obrotomierza. W licznikach godzin szybciej niz raz na sekunde nie pokazuja, ciekawe jak jest tu.
Nagraj filmik jak juz bedzie podpiete.
pozdro
Obrotomierz, zegarek i termometr.
Ciekaw jestem czasu odswiezania obrotomierza. W licznikach godzin szybciej niz raz na sekunde nie pokazuja, ciekawe jak jest tu.
Nagraj filmik jak juz bedzie podpiete.
pozdro
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 303
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
Wedlug sprzedajacego obrotek ma odswiezanie co 0.5 sek a termometr co 8 sekund przy zasilaniu z bateryjki i 0.5s przy zasilaniu zewnetrznym.
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 303
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
Zamontowalem ustrojstwo.
Czujnik temperatury upchnalem w dorobionej srubie mocujacej waz powrotu oleju do zbiornika.
Wyswietlacz przed kierownica,przynajmniej narazie.





Czujnik temperatury upchnalem w dorobionej srubie mocujacej waz powrotu oleju do zbiornika.
Wyswietlacz przed kierownica,przynajmniej narazie.





- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
To jest na stałe wpięte pod ładowanie czy jedziesz na baterii, która siedzi w środku? Fajny patent z umiejscowieniem czujnika.
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 303
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
Na ile zrozumialem instrukcje to cos ma dwa zasilania.
Mala bateryjke CR i zasilanie z instalacji 12 badz 24 V.
Po pojawieniu sie napiecia z instalacji zmienia sie czestotliwosc odswiezania termometru z 8 sek do 0.5 sek.
A po stwierdzeniu ze silnik pracuje ( przy pomocy przewodu owinietego na kablu WN idacego do swiecy) zegar sie podswietla.
Jak jest naprawde narazie nie wiem bo silnika nie odpalalem.
Mala bateryjke CR i zasilanie z instalacji 12 badz 24 V.
Po pojawieniu sie napiecia z instalacji zmienia sie czestotliwosc odswiezania termometru z 8 sek do 0.5 sek.
A po stwierdzeniu ze silnik pracuje ( przy pomocy przewodu owinietego na kablu WN idacego do swiecy) zegar sie podswietla.
Jak jest naprawde narazie nie wiem bo silnika nie odpalalem.
- kurol
- Po kostki w błocie
- Posty: 303
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 09:29
- Motocykl: BMW R1150GS Yamaha TTR600 TENERE 700
- Lokalizacja: Krakow
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
https://youtu.be/UwicXSdj9Hg
Na szybkiego robiony bo sie okazalo ze miedziana uszczelka weza oleju nie wytrzymala kolejnego odkrecania i olej wylata
Troszke zmulony jakby ten obrotek ale do ustawienia wolnych obrotow moze byc.
Mozna tez ustawic po przekroczeniu jakich obrotow badz temperatury wyskakuje ostrzezenie na wyswietlaczu.
Podswietlenie wlacza sie samo jesli pojawi sie napiecie na przewodzie WN idacego do swiecy.
Na szybkiego robiony bo sie okazalo ze miedziana uszczelka weza oleju nie wytrzymala kolejnego odkrecania i olej wylata

Troszke zmulony jakby ten obrotek ale do ustawienia wolnych obrotow moze byc.
Mozna tez ustawic po przekroczeniu jakich obrotow badz temperatury wyskakuje ostrzezenie na wyswietlaczu.
Podswietlenie wlacza sie samo jesli pojawi sie napiecie na przewodzie WN idacego do swiecy.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Elektroniczny Termometr Oleju
Faktycznie jest spore opóźnienie. Akurat obrotomierz traktuję jako miły dla oka dodatek
Zawsze ciekaw byłem jak sobie radzą te obrotomierze z Ali pokazujące kreski na okrągłym blacie lub analogowe ze wskazówką, przypuszczam, że opóźnienie będzie podobne jak przy twoim.
Też miałem problemy z wszelkimi nowymi podkładkami miedzanymi, które wymieniałem w TT. Straciłem cierpliwość i zacząłem je bardzo delikatnie smarować Reinz-em i jest spokój

Też miałem problemy z wszelkimi nowymi podkładkami miedzanymi, które wymieniałem w TT. Straciłem cierpliwość i zacząłem je bardzo delikatnie smarować Reinz-em i jest spokój
