Strona 7 z 17

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 09 gru 2013, 20:37
autor: ArturS
Producentem gaźników nie jest honda, więc marka motocykla ma małe znaczenie. Mechaniczne gaźniki = duże zużycie paliwa, o ile się nie mylę :? No nic, motaj i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 10 gru 2013, 08:26
autor: JAWKA SIEDLCE
witaj.Honda niejest producentem ale specyfikacja gaźników dobrana pod dany silnik indywidualnie.Xt na fabrycznym gaźniku do średnich obrotów też tylko na mechanicznym pracuje.Co do przepału to raczej :roll: po trasie niepowinno być różnicy jedynie w terenie jak się gazem kręci. Ale jaka prawda to się okaże :D

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 10 gru 2013, 08:28
autor: Kula
Mylisz się ;)

Ja mam mechanicznego TM'a z pompką w XR i spalanie się zmniejszyło ;)

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 10 gru 2013, 09:04
autor: ArturS
No to tym bardziej czekam na rezultaty :roll: Ale bardzo wątpię żeby mogło zejść niżej niż obecnie, bo mniej palą już tylko F650GS ;) http://www.motostat.pl/vehicle-stats/41174

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 10 gru 2013, 10:07
autor: JAWKA SIEDLCE
xr 600 ma przepał większy niż ćwiara w 2t i to na podciśnieniowym gaźniku .Bynajmniej ta z którą mam doczynienia :roll: . Mój rekord to 3,8l na 100km ale na gpz 550 unitrak po trasie ;) 4w rzędzie da rady wszędzie :bananaevil:

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 11 gru 2013, 02:34
autor: Gacek
Też z zaciekawieniem spoglądam na ten temat - czy w pełni mech. reg. gaźnik nada temperamentu temu silnikowi :?: i czy nie skończy się to jakimś kichaniem i szarpaniem bo jeszcze fazy pracy rozrządu i zapłon mają duży wpływ na te parametry .
Niby silnik z delikatnego przymknięcia i otwarcia przepustnicy startuje z dużą dynamiką w porównaniu do zwykłego gwałtownego odkręcenia ale czy gra będzie warta świeczki ? Fajnie było by wyrwać tanio głowice i spojrzeć pod kątem rzexby typu przeróbka na jeden kanał , pod jeden gaźnik :| .

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 11 gru 2013, 08:13
autor: ArturS
Chyba dudopl na forum adv opisywał kombinacje z jakimś mechanicznym gaźnikiem w LC4 Adv. - pomijając właśnie mega spalanie (w offie do przyjęcia) mocy było za dużo i była oddawana zbyt zero-jedynkowo i moto było trudne do opanowania. W końcu powrócił do oryginałów.

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 11 gru 2013, 15:15
autor: JAWKA SIEDLCE
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lOCDfy46mbU[/youtube]
Gaźniki od xl 600r i tak samo jak w xt druga przepustnica otwiera się z opuźnieniem . Zima długa a koszty niewielkie gaźniki 200zł. Co do przespawania kolektora ssącego to niewiem czy głowicy niepokręci od temperatury i naprężeń.

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 14 gru 2013, 20:03
autor: JAWKA SIEDLCE
Witajcie. Rozebrałem gaźniki (xl600,xr600) do czyszczenia. To samo co orginały od xt mianowicie rozmiary dysz i zasada działania.Pierwszy steruje od wolnych obrotów do śradnich a drugi tylko od średnich w górę (brak dyszy wolnych obrotów i reg. składu mieszanki) tyle że sami sterujemy ilością dawki paliwa i powietrza.Średnice gardzieli ok 32mm .Patent na ich montarz już opracowałem wystarczy płyta z amelinium 10mm jako przejściówka i oginalne króćce od nich około 10mm węższy rozstaw niż orginał.Troche rzeźby i powinny pasować . Na tablicy te same gaziorty od 50 zł.Kto lubi rzemieśniczą rzeźbę to polecam wrażeń.
pozdawiam

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

: 14 gru 2013, 20:09
autor: ArturS
Baw się Pan, byle prędzej i coś z tego wyszło.