Strona 10 z 17
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 01 lip 2014, 11:44
autor: ArturS
Wersje powyżej '95 potrzebują znacznie mniejszego nacisku na klamkę

Ten nieszczęsny zakręcający pancerz na końcu (rurka) dość szybko zamienia się w konkretny hamulec.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 02 lip 2014, 02:38
autor: Gacek
Podaję temat jako ciekawostkę dospawanie kawałka adekw metalu i wydłużenie dźwigni to prosty zabieg delikatna zmiana łuku linki na kolanku tez robi swoje - klamka chodzi lżej należy tylko nie przesadzić z długością aby nie powstały problemy z pełnym niewystrzeleniem

.
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 05 lip 2014, 08:13
autor: Gacek
Ostatnio natknąłem się na ciekawy patent w yamasze tyle ze innej maści dysza pilot jet - chodzi o tą od regulacji składu mieszanki wystawała na zewnątrz tak ze regulację można było wygodnie przeprowadzać bez demontażu gaźnika - spotkał się ktoś może z takimi dyszami do xt ?
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 05 lip 2014, 08:54
autor: szpadyzor45
Wiem, że jest taka w TTR250. O ile w TTR 600 jest pewna trudność w dostępie do niej przez zbiornik oleju, to w XT nie ma większych problemów, żeby na rozgrzanym silniku kręcić tą śrubką(najlepiej płaskim bitem).
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 07 lip 2014, 16:16
autor: Gacek
Najbardziej efektywna modyfikacja mojego xt to rozebranie odczyszczenie z błota gnoja i sztuka wazy 154 kg

oparte o wagę z złomu - jest opcja ze pacjent kantuje kliientów

Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 20 lip 2014, 21:04
autor: Gacek
Cheba największa porażka modyfikacji w moim przypadku to własnoręcznie wykonana osłona alu pod silnik .
Nie dość ze 2 m 2 alu z której robię kosztuje 350 zł pomijając koszty związane z wyrzeźbieniem tego to jeszcze waga tego

ponad 1500 g

Jeszcze jej nie ukończyłem do końca a już czuję ze na stanie zostanie stara z żywicy wazy tyle co oryginał rurkowy w dodatku na windzie się nie poddaje ciężarowi cielaka jak rurkowa .Moze ktoś kuma ile wazy osłona pełna z tenreki będę wdzięczny za info

Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 25 lip 2014, 09:18
autor: Krzsiek
Gacek pisze:Cheba największa porażka modyfikacji w moim przypadku to własnoręcznie wykonana osłona alu pod silnik .
Nie dość ze 2 m 2 alu z której robię kosztuje 350 zł pomijając koszty związane z wyrzeźbieniem tego to jeszcze waga tego

ponad 1500 g

Jeszcze jej nie ukończyłem do końca a już czuję ze na stanie zostanie stara z żywicy wazy tyle co oryginał rurkowy w dodatku na windzie się nie poddaje ciężarowi cielaka jak rurkowa .Moze ktoś kuma ile wazy osłona pełna z tenreki będę wdzięczny za info

Widze, ze wciaz lubujesz sie w wywazaniu otwartych drzwi.
Oslone w idealnym stanie czesto dostaniesz za mniej niz stowe.
Z tego co pamietam to rurkowa byla ciezsza od alu.
viewtopic.php?t=474&p=13135#p13135
ps.
przeciez juz Ci to pokazywalem
Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 25 lip 2014, 12:09
autor: Gacek
A co tam

czasami można zaszaleć

Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 25 lip 2014, 12:50
autor: Krzsiek
Podziwiam zapal

Re: Podstawowe modyfikacje w XT
: 25 lip 2014, 17:25
autor: Gacek
Nie nazwał bym tego zapałem (dorobienie bez odp narzędzi osprzętu takiej osłony to mozół ) to rodzaj pewnej konsekwencji ,
Zycie pokazuje drogę - na szybko dorobiony patent do osłonki

tylko ktoś zapyta po co ? bo odczuwam taką potrzebę

i wiem ze na tym nie koniec bo dojdzie jeszcze stalowa linka (służąca jako strzemionko ) ..